آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

گل‌محمدی: بهترین بازی تاریخ تیم ملی را دیدیم/ می‌توانستیم برنده باشیم

گل‌محمدی: بهترین بازی تاریخ تیم ملی را دیدیم/ می‌توانستیم برنده باشیم

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان بعد از شکست تیم ملی فوتبال برابر آرژانتین گفت: این بازی یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی فوتبال در تاریخ جام جهانی بود که می‌توانستیم حتی برنده میدان هم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر یحیی گل‌محمدی در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر آرژانتین با بیان این مطلب افزود: واقعا حیف شد نتوانستیم تا پایان بازی نتیجه را حفظ کنیم. من به عنوان یک مربی که با بسیاری از این بازیکنان همکاری داشتم، به وجود آنها افتخار کردم که از جان مایه گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: این باخت به هیچ عنوان از ارزش‌هایی که بازیکنان فوتبال تیم ملی ایران داشتند، کم نخواهد کرد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان افزود: حتی در ضد حمله‌ها نیز خوب ظاهر شدیم، اگر دقت کنید تیم‌هایی در جام جهانی فوتبال برزیل تاکنون موفق شدند که در ابتدا خوب دفاع کردند. تیم ما هم در این دیدار خوب دفاع کردند و در جریان بازی بسیار خطرناک هم ظاهر شد، به طوریکه ما می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی با بیان اینکه نقش کارلوس کی‌روش در این بازی بسیار مشهود بود، تصریح کرد: کی‌روش می‌دانست که امروز با چه فشاری روبرو است، به همین خاطر بسیار سنجیده و عقلانی عمل کرد و ما دیدیم که تیم فوتبال کشورمان حملات خوبی را اجرا کرد.

گل‌محمدی در بخش پایانی صحبتهای خود گفت: فکر می‌کنم به دلیل تمرینات خوبی که پیش از بازی با آرژانتین داشتیم، نسبت به بازی اول در برابر نیجریه بهتر ظاهر شدیم و اگر این روند استمرار پیدا کند در بازی موفق خواهیم بود.

 

 

 

کد N350534

وبگردی