آفتاب

کی‌روش: داور از 5 متری پنالتی ما را نگرفت/ مسی تفاوت را رقم زد

کی‌روش: داور از 5 متری پنالتی ما را نگرفت/ مسی تفاوت را رقم زد

سرمربی تیم ملی فوتبال نسبت به عملکرد داور انتقاد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نسبت به عملکرد داور انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، کارلوس کی‌روش پس از نمایش درخشان ایران در برابر آرژانتین گفت: انتظارم از بازی همان چیزی بود که در عمل دیدیم. آرژانتین خیلی خوب بازی می‌کرد اما ایران تمرکز بسیار خوبی داشت. ایران تمرکز بسیار خوبی داشت و لحظات آخر بازی احساسی را دیدیم. لازم بود بهتر دفاع کنیم. قول داده بودیم که بهتر کار کنیم.

وی ادامه داد: تلاش داشتیم به دروازه آرژانتین نزدیک شویم. چند فرصت گلزنی خیلی خوب داشتیم دو شخصیت متفاوت نقش بازی کردند. آرژانتین برد و بهترین بازیکنان را داشت. آنها بارها تلاش کردند که بتوانند گل بزنند. مسی بهترین بازیکن جهان است. شخصیت بعدی داور بود که پنالتی واضح ما را نگرفت. من نسبت به عملکرد بازیکنان افتخار می‌کنم. قابل قبول نیست که داور فقط 5 متر با صحنه فاصله داشته باشد و پنالتی را نگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اظهار کرد: ما می‌خواستیم بازی را ببریم به همین دلیل در 5 دقیقه آخر شوتزنی را در دستور کار قرار دادیم، اما وقتی مسی هست می‌تواند تفاوت را رقم بزند. اگر داور پنالتی را گرفته بود آرژانتین نمی‌توانست به راحتی به ما گل بزند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که مردم شکست را حق ایران نمی‌دانند آیا به صعود فکر می‌کنید یا حضور افتخارآمیز، گفت: من نمی‌توانم پیش بینی کنم که چه می‌شود، اگر می‌توانستم الان اوضاع دیگری حاکم بود. ما الان به استراحت احتیاج داریم. چهار روز وقت داریم یک روز باید استراحت کنیم. هدف من این است که بازیکنان را متمرکز نگه دارم. ما در نیمه اول رنج کشیدیم. در نیمه دوم قوی‌تر شدیم. طبیعتا آرژانتین شایستگی داشت.

این خبر تکمیل می‌شود..

کد N350527

وبگردی