آفتاب

آموزش نیروهای ویژه ارتش صربستان با نام رعد 2014

آموزش نیروهای ویژه ارتش صربستان با نام رعد 2014

بلگراد-ایرنا- نیروهای واکنش سریع ارتش صربستان روز شنبه در پادگان نظامی پاسولیانسکی در شمال این کشور با شرکت 745 سرباز تمرینات نظامی تاکتیکی با نام ˈرعد 2014ˈ برگزار کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع صربستان، ˈلیوبیشا دیکوویچˈ رییس ستاد مشترک ارتش صربستان که این تمرینات را از نزدیک دنبال می کرد ، نتیجه تمرینات نظامی ارتش این کشور را موفق آمیز خواند و گفت که جزییات این تمرینات تجزیه و تحلیل خواهد شد.

وی تاکید کرد که نیروهای واکنش سریع از نقطه نظر آموزشی، تجهیزات و فرماندهی بهترین تمرین نیروهای ارتش صربستان در طی سال جاری محسوب می شود.

رییس ستاد مشترک ارتش صربستان به شرکت کنندگان در تمرینات نظامی ˈرعد 2014ˈ گفت که سربازان به طور مداوم باید برای بهبود شرایط آموزشی خود کوشا باشند، چرا که موفقیت شرکت آنها در برخی از عملیات نظامی به موفقیت در اقدامات و آموزش های نظامی در ارتش بستگی دارد.

تمرینات رعد 2014 یکی از تمرینات نظامی پیچیده و بزرگ ارتش صربستان در طی سال جاری میلادی محسوب می شود که از طرف فرماندهی عملیاتی نیروهای مسلح صربستان سازماندهی شده و در آن واحدهایی از نیروی زمینی، نیروی هوایی، پدافند ضد هوایی و واحدهای فرماندهی آموزشی شرکت دارند.

در این تمرینات، مجموعا 5 هواپیما، 6 سیستم موشکی و رادار، 11 وسیله نقلیه زرهی، 80 وسیله موتوری و انواع سلاح های جمعی مورد استفاده قرار گرفت.

هدف از برگزاری این تمرینات بهبود توانایی فرماندهی و توانایی نیروهای ارتش صربستان برای استفاده از نیروها در واکنش سریع در عملیات جنگی تعریف شده است.

این تمرینات برای مبارزه علیه نیروهای ویژه دشمن برنامه ریزی شده که درعین حال حمایت از نهادهای غیرنظامی در مقابله با نیروهای تندرو و افراطی نیز حمایت می کند.

اروپام**2061** 1447*1547
کد N350366

وبگردی