آفتاب

حل مشکل زنان با ایران دی اچ

حل مشکل زنان با ایران دی اچ

آیا از استفاده سموم در خانه برای دفع سوسک، پشه و... خسته شده اید؟

چگونه می توان بدون مواد شیمیایی خانه ای عاری از حشرات و حیوانات موذی داشت؟

آیا از گزش حشرات اذیت می شوید؟

دستگاه های دفع کننده دائمی کلیه حشرات و حیوانات موذی با 12 سال ضمانت و ضمانت کارایی 100% تمامی این دل نگرانی ها را بر طرف کرده است.

ایران دی اچ با 15 سال سابقه تولید دستگاه های الکتریکی و 8 سال سابقه تولید محصولات دفع کننده حشرات و حیوانات موذی با افتخار فروش بیش از 1 میلیون دستگاه به سراسر ایران و کشورهای همسایه و با رضایتمندی بیش از 396 هزار منزل منزل مسکونی بعد از استفاده دو ماه؛ یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید ملی و کارآفرینی در سال 92 شناخته شد.

عملکرد این دستگاه با استفاده از خود طبیعت و بی ضرر بوده یعنی دقیقا با همان میزان صدای تولیدی خود حشرات (مثل مورچه) که انسان قادر به شنیدن آن نیست این دستگاه نیز آنها را فراری میدهد و ریشه کن می کند و برای همیشه  مانع ورود آنها می شود. این دستگاه ها با مدل های مختلف جهت دفع کامل انواع سوسک، موش، مورچه، موریانه، ساس، مار، عقرب، کک، کنه، عنکبوت، مارمولک، هزارپا و...
دستگاه های ایران دی اچ دارای مزایاهای بسیاری نسبتا به سمپاشی و دستگاه های  وارداتی داخل بازار است که با مشاهده آن حیرت آور می شوید. (بصورت جدول قیمتی، تصاویر باز مدار دستگاه ها و...) لینک مشاهده این مقایسه:



شما می توانید با مراجعه به سایت یا تماس با ما ازاطلاعات بیشتری کسب کنید و در صورت تمایل خرید کنید.

واحد مشاوره و فروش از سراسر ایران : 44614100-021

کد N350220

وبگردی