آفتاب

نکات ویژه کروش برای مسابقه با آرژانتین/ فقط به بازی و بازیکن روبرو نگاه کنید

نکات ویژه کروش برای مسابقه با آرژانتین/ فقط به بازی و بازیکن روبرو نگاه کنید

کارلوس کروش برای موفقیت تیمش در مسابقه با آرژانتین، نکاتی را به بازیکنان تیم ملی گوشزد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به برزیل؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته بازیكنان تیمش را به زمین اصلی بازی ایران - آرژانتین برد تا آن‌ها دقایقی روی چمن راه بروند. كروش در آن 15 دقیقه‌ای كه بازیكنانش روی چمن ورزشگاه قدم می‌زدند، نكاتی را به آن‌ها گوشزد كرد.
البته كروش در این مورد گفت: «من دنبال فلسفه و منطق نیستم چون فوتبال خیلی ساده است. ولی چون بازی سختی داریم و جو ورزشگاه هم با آرژانتین است، بازیكنان را به زمین بردم تا ابعاد زمین را به آن‌ها نشان بدهم و بگویم كه در این مسابقه چه چیزهایی می‌تواند مهم باشد.»
كروش ادامه داد: «به بازیكنان گفتم برای این مسابقه دو راه وجود دارد. یكی اینكه فقط به زمین نگاه كنید و ببینید كه بازیكن روبرو چه كسی است. یك راه دیگر هم این است كه به جای نگاه كردن به زمین، به اطراف نگاه كنید كه در این صورت مشكل خواهید داشت و اسیر حاشیه‌ها می‌شوید. به همین دلیل به بازیكنان گفتم فقط بازی را نگاه كنید و هر جا كه لازم بود برگردید و نگاه كنید كه دروازه آرژانتین كجاست.»
كروش می‌خواهد بازیكنان در این مسابقه، بازی مستقیم انجام دهند و همان‌طور كه قبلا گفته بود، فشرده‌تر و در عرض بازی كنند. او به احتمال فراوان در این مسابقه از همان تركیب بازی با بوسنی استفاده می‌كند و شاید فقط به جای یكی از بازیكنان هجومی تیمش، بازیكنی دفاعی به زمین بفرستد.
43 43

کد N350204

وبگردی