آفتاب
شاید شگفتی رخ بدهد؛

مربی آرژانتینی ایران: امیدوارم ایران برنده شود/ ضعف و قوت آرژانتین را می‌شناسیم

مربی آرژانتینی ایران: امیدوارم ایران برنده شود/ ضعف و قوت آرژانتین را می‌شناسیم

به خاطر شرایط خاص این مسابقه، خیلی خوشحال و هیجان زده هستم. دیدار ایران و آرژانتین یک بازی خاص برای من است اما از نظر کاری امیدوارم که ایران برنده شود.

مربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در بازی برابر آرژانتین پیروز از زمین خارج شود. وی همچنین احتمال یک سور پرایز بزرگ در این مسابقه را رد نکرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم ملی فوتبال ایران با آرژانتین هر چند برای مردم این دو کشور حساسیت و شرایط خاصی دارد، اما بدون شک این مسابقه برای دیگو جیاچینو مربی آرژانتینی تیم ملی ایران حال و هوای دیگری خواهد داشت.

او که سال‌ها در آرژانتین سابقه کار در فوتبال را دارد، قبل از مسابقات جام جهانی برزیل دعوت کارلوس کی‌روش برای همکاری در تیم ایران را قبول کرد و حالا امشب باید در قامت مربی ایران برابر کشور خود قرار بگیرد. مسابقه‌ای که جیاچیو به خاطر شرایط شغلی‌اش امیدوار است با پیروزی ایران همراه شود.

جیاچینو پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با آرژانتین در مصاحبه‌ای اظهار کرد: به خاطر این شرایط، خیلی خوشحال و هیجان زده هستم. دیدار ایران و آرژانتین یک بازی خاص برای من است اما از نظر کاری امیدوارم که ایران برنده شود.

وی افزود: مهمترین نکته این است که تمام بازیکنان از نظر جسمانی آماده بازی هستند. البته آرژانتین پتانسیل زیادی دارد. بسیاری از بازیکنان دنیا در آرژانتین بازی می‌کنند ولی من امیدوارم شاهد بازی بزرگی باشیم و البته سورپرایز؛ چرا که نه؟

مربی آرژانتینی تیم ملی ایران همچنین تاکید کرد: ما نقاط ضعف و قوت آرژانتین را می‌شناسیم و آنها را در بازی با این تیم در نظر خواهیم گرفت.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین از ساعت 20:30 امروز شنبه به وقت تهران در شهر بلوهوریزنته برزیل به مصاف همدیگر خواهند رفت.

کد N349933

وبگردی