آفتاب

حقیقی: از حجازی و عابدزاده چیزهای زیادی یاد گرفتم/ آرژانتین یکی از 3 تیم برتر جهان است

حقیقی: از حجازی و عابدزاده چیزهای زیادی یاد گرفتم/ آرژانتین یکی از 3 تیم برتر جهان است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، به تمجید از دروازه‌بانان پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: بازی در جام جهانی رویایی من بود، می‌خواستم پیراهن تیم کشورم را بپوشم و به موفقیت برسم. هدف من بازی در جام جهانی بود و از اینکه این هدف محقق شد از همه متشکرم. از اینکه در بازی اول با نیجریه توانستم دروازه ایران را بسته نگه دارم احساس غرور می‌کنم. این مسئله بدون کمک هم‌تیمی‌هایم انجام نمی‌شد.
وی ادامه داد: نتیجه بازی با نیجریه حاصل تلاش کل تیم بود و از این بابت خیلی خوشحالم. هر کاری که از دستم بر می‌آمد برای کشورم انجام دادم و با کمک دیگر بازیکنان توانستیم دروازه ایران را مقابل نیجریه بسته نگه‌ داریم.
حقیقی با تمجید از دروازه‌بانان پیشین ایران اظهار داشت: از مرحوم ناصر حجازی چیز‌های زیادی یاد گرفتم ضمن اینکه احمدرضا عابدزاده هم نکات زیادی به من آموخت.
دروازه‌بان تیم ملی در خصوص رقابت درواز‌ه‌بان‌ها در تیم ملی ایران، خاطرنشان کرد: در حالی که ما برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی فوتبال ایران با هم رقابت می‌کنیم ولی دوستان خوبی برای هم هستیم و هدف مشترکی داریم. همه می‌توانند صمیمیت فوق‌العاده ما در داخل و خارج از زمین فوتبال را ببینند.
وی تصریح کرد: از تمام آنهایی که از من حمایت کردند و همچنان این حمایت را ادامه می‌دهند تشکر و قدردانی می‌کنم.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال، درباره بازی امروز با آرژانتین گفت: بدون شک آرژانتین یکی از سه تیم برتر فوتبال جهان است که بازیکنانش در بهترین تیم‌های باشگاهی جهان بازی می‌کنند ولی من تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می‌دهم. بازی در اروپا تجربه و روحیه من را بالا می‌برد و باعث می‌شود در بازی با آرژانتین و رقبای دیگر راحت‌تر باشم.
43 43

کد N349909

وبگردی