آفتاب

واکنش وزارت کشور به خبر کشته شدن چند مرزبان در درگیری با داعش: می خواهند موج داعش هراسی راه بیندازند

واکنش وزارت کشور به خبر کشته شدن چند مرزبان در درگیری با داعش: می خواهند موج داعش هراسی راه بیندازند

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، به مردم هوشیار و دلاور ایران اطمینان خاطر داده می شود که مرزهای غربی و شرقی کشور از امنیت پایدار و قدرتمندی برخوردار است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، به مردم هوشیار و دلاور ایران اطمینان خاطر داده می شود که مرزهای غربی و شرقی کشور از امنیت پایدار و قدرتمندی برخوردار است و جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و و صیانت از مرزهای خود و منافع ملی با هیچ گروه و کشوری مماشات نخواهد کرد.
روح الله جمعه ای در واکنش به انتشار برخی از خبرها مبنی بر کشته شدن چند سرباز و گروهبان مرزبانی توسط گروهک تروریستی در مرز قصر شیرین، گفت: با توجه به تحرکات جنایتکارانه گروهک تروریستی داعش در منطقه متاسفانه برخی رسانه های داخلی در اقدامی غیر حرفه ای ناخواسته به تریبون این گروهک تروریستی درآمده اند و به منظور بزرگ نمائی قدرت پوشالی این گروهک اقدام به بازنشر مطالب، تصاویر جعلی و کلیپ هایی از جنایت های غیر انسانی این گروهک نموده اند.



رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، ضمن توصیه به رسانه ها در رعایت مصالح و منافع ملی و ملاحظات امنیتی گفت: به مردم هوشیار و دلاور ایران اطمینان خاطر داده می شود که مرزهای غربی و شرقی کشور از امنیت پایدار و قدرتمندی برخوردار است و جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و و صیانت از مرزهای خود و منافع ملی با هیچ گروه و کشوری مماشات نخواهد کرد.



جمعه ای، انتشار این اخبار را تنها عملیات روانی برای تشویش افکار عمومی نام برد و گفت: دشمنان می خواهند موج داعش هراسی به راه بیندازند و تجربه نشان داده است که گروهک های تروریستی قوی تر از داعش که قصد تجاوز و تعرض به  مرزهای ایران و منافع ملی داشتند با چه پاسخ قدرتمند و دندان شکنی مواجه خواهه شده اند.



رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، گفت: توصیه ما به رسانه ها حفظ ملاحظات امنیتی و عدم انتشار تولیدات منزجر کننده و توخالی گروهک های تروریستی است.



 



45231



 

کد N349798

وبگردی