آفتاب

نظری‌افشار: امیدوارم والیبالیست‌ها به دور بعد صعود کنند

نظری‌افشار: امیدوارم والیبالیست‌ها به دور بعد صعود کنند

ملی‌پوش سابق والیبال ایران با تحسین عملکرد ملی پوشان گفت: امیدوارم با ادامه روند پیروزی های تیم ملی صعود خود را به دور بعد قطعی کنیم.

فرهاد نظری افشار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بازیکنان طبق معمول گل کاشتند. مسابقه با ایتالیا علاوه بر کسب امتیاز می تواند تدارک خوبی برای بازی با لهستان باشد. بازیکنان باید از این شرایط بازی و جوی که داخل سالن است بهترین استفاده را کنند. نباید به این بازی ها نگاه ساده ای داشته باشیم. این بازی ها می توانند برای مسابقه لهستان تدارک خوبی باشد. برای کسب هر سه امتیاز مسابقه با ایتالیا به همه قهرمانان ایران دست مریزاد و خسته نباشید، می‌گویم.

وی افزود: کواچ در راس کادر فنی تیم ملی به عنوان یک بازیکن و مربی خوب می تواند انگیزه دوباره‌ای به تیم بدهد. بازیکنان ایران نیاز به تنوع و تغییر دارند و آن تغییر بعد از آمدن کواچ به وجود آمد. رفتن ولاسکو را حالا به فال نیک می‌گیرم. بازیکنان انگیزه زیادی داشتند تا خود را بار دیگر ثابت کنند. کواچ هم انگیزه زیادی داشت. ایران نخستین تیم ملی اوست و او هم می خواهد خودی نشان دهد.

ملی پوش سابق والیبال ایران تاکید کرد: ما در ایران بازیکنان زیادی داریم. دست مربی برای چیدن ترکیب باز است و در این سیستم، روحیه و اعتماد به نفس تیم بیشتر می شود. بازی های خوب می تواند کمک کند که بعد از ایتالیا به دور بعد صعود کنیم.

نظری افشار در پایان گفت: سال های قبل نشان دادیم که زمینه خوبی برای توسعه والیبال داریم. امیدوارم والیبال ایران یکی از مهدهای خوب توسعه این ورزش در جهان شود. در آینده شاهد حضور بازیکنان مطرح جهان در لیگ ایران باشیم. باید لیگ ایران جزو سه الی چهار لیگ برتر دنیا باشد. آرزوی من موفقیت مستمر تیم ملی والیبال و پویایی بیشتر این ورزش است.

انتهای پیام

کد N349376

وبگردی