آفتاب

بررسی طرح نجات دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور در کمیسیون کشاورزی

بررسی طرح نجات دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور در کمیسیون کشاورزی

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در جلسات این هفته خود به بررسی طرح نجات و احیاء دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعضای این کمیسیون ضمن بررسی این موضوع و همچنین مروری بر اخبار کشاورزی، آب و منابع طبیعی، محیط زیست و هواشناسی از نمایشگاه اختصاصی سازمان‌های اتکاء و تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بازدید می‌کنند.

اعضای این کمیسیون همچنین به بررسی طرح اصلاح ماده 41 قانون اصلاح فصل پنجم و پاره‌ای از مواد قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع می‌پردازند.

انتخاب 12 نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح ادغام سازمان حفاظت محیط زیست با سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای و همچنین هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت به بررسی موضوعات و محورهای ارجاعی با حضور کارشناسان ذیربط می‌پردازند.

کارگروه منتخب این کمیسیون نیز پیرامون تنظیم بازار جهت تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در محل دفتر قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی بحث و بررسی می‌کنند.

انتهای پیام

کد N349091

وبگردی