آفتاب

رییس سازمان مبارزه با موادمخدر به کمیسیون آموزش گزارش می‌دهد

رییس سازمان مبارزه با موادمخدر به کمیسیون آموزش گزارش می‌دهد

رییس سازمان مبارزه با موادمخدر جهت ارائه گزارش به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت ارائه گزارش در کمیسیون آموزش حضور خواهد داشت.

روسای کمیته‌های پنج‌گانه این کمیسیون نیز در مورد عملکردشان گزارش خواهند داد.

جمع‌بندی بحث اقتصاد مقاومتی با حضور منتخبین کمیسیون و وزرای آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور یا معاونین تام‌الاختیار آنها در هفته جاری در کمیسیون آموزش انجام می‌شود.

همچنین طرح‌های آموزش همگانی قرآن کریم در خانه، تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات طرح‌های صنعتی و علائم تجاری و نیز لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری فارسی‌زبانان (ایتا) در این کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و تسری آن به کارگران شاغل در کارگروه کار کمیسیون اجتماعی

به گزارش ایسنا، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در هفته جاری ادامه بررسی طرح‌های الحاق یک بند به تبصره جزء یک ماده سه قانون تدیون و تنقیح قوانین و مقررات کشور، الحاق یک بند به عنوان بند «ه» به تبصره جزء یک ماده 3 قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور و نیز بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصوب 1370 می‌پردازد.

کارگروه کار و روابط این کمیسیون نیز بررسی چگونگی اجرای قانون استفساریه نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و نحوه تسری آن به کارگران شاغل و مشمول قانون کار در دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ادامه بررسی لایحه کاهش کار زنان شاغل نیز در کارگروه رفاه اجتماعی این کمیسیون بررسی می‌شود و کارگروه اداری و استخدامی نیز به بررسی لایحه اساسنامه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (ساتبا) و نیز ادامه بررسی طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی می‌شود.

انتهای پیام

کد N348843

وبگردی