آفتاب

اخراج مدل نیمه برهنه برزیلی مدعی رابطه با رونالدو از ورزشگاه + عکس

اخراج مدل نیمه برهنه برزیلی مدعی رابطه با رونالدو از ورزشگاه + عکس

اندریسا اوراش مدل برزیلی که ادعا می‌کند با کریستیانو رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال رابطه دارد، از حضور در ورزشگاه کامبیناس برای مشاهده تمرین تیم ملی پرتغال منع شد و از این ورزشگاه بیرون رانده شد.

این رویداد پس از آن اتفاق افتاد که اندریسا اوراش با بالاتنه کاملا برهنه وارد ورزشگاه شد. مسئولان گفتند که با اخراج او می‌خواستند کریستیانو رونالدو بر روی تمرین تمرکز کند.

به گزارش خبرگزاری ریونووستی، مدل برزیلی که به نام «ملکه زیبایی پوت» شهرت دارد، از این‌که به او اجازه حضور در تمرینات تیم ملی پرتغال داده نشده، اظهار خشم کرد. این تیم در حال آمادگی برای مسابقه سرنوشت ساز در برابر تیم ملی آمریکا است که قرار است در چارچوب دور دوم مرحله نخست رقابت‌های جام جهانی برزیل برگزار شود.

اندریسا اوراش که خود خبرنگار نیز هست، در حساب کاربری خود در اینستگرام نوشت که تنها برای حمایت از کریستانیو رونالد در ورزشگاه حضور یافت.

او افزود: «آزادی بیان کجاست؟.. رفتم تا برای کریستیانو رونالدو آرزوی خوش شناسی کنم. اما ناگهان دیدم که مرا بیرون می‌کنند. رسانه‌های برزیلی به گونه‌ای به من حمله می‌کنند که گویا جرمی بزرگ مرتکب شده‌ام! من می‌خواستم برای شبکه muitoshow RedeTV نیز گزارشی تهیه کنم.



مسئولان تیم ملی پرتغال ناچار شده بودند که از نیروهای امنیتی بخواهند، اندریسا اوراش مدل جنجال برانگیز برزیلی را از زمین ورزشگاه کامبیناس هنگام تمرین تیم ملی پرتغال، بیرون کنند. او با بالاتنه‌ای برهنه در حالی که پرچم کشورش را بر بدنش نقاشی کرده بود، وارد ورزشگاه شده بود؛ مساله‌ای که باعث شد دیگر مردم حاضر نیز خواستار اخراج اندریسا اوراش شوند چرا که عقیده داشتند باعث می‌شود بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند.

روزنامه برزیلی «گلوبو سپورت» نوشت که هدف از اخراج اندریسا اوراش از تمرین‌ تیم ملی پرتغال این بود تا برای کریستیانو رونالدو فرصت تمرکز بر تمرین و دور شدن از هرگونه جو تنش آمیز فراهم شود و آشکار است که نام او در راس فهرست سیاه افرادی است که از حضور در نزدیکی ستاره اول تیم ملی پرتغال، ممنوع هستند.

پیشتر برخی رسانه‌های اروپایی خبر داده بودند که اندریسا اوراش با کریستیانیو رونالدو در رابطه است، اندریسا اوراش نیز در سال ۲۰۱۳، در مصاحبه‌های رسانه‌ای نوشته بود که رونالدو با او رابطه داشته و به دوست دختر روسی‌اش ایرینا شایک خیانت می‌کرده. رونالدو از طرفی در صفحه خود در فیس بوک این اتهام‌ها را رد کرده و نوشته است که اندریسا به دنبال شهرت است.
کد N348778

وبگردی