آفتاب

بنزما: همه در تیم فرانسه به موفقیت تیمی فکر می کنند

بنزما: همه در تیم فرانسه به موفقیت تیمی فکر می کنند

مهاجم تیم ملی فرانسه عنوان کرد رمز موفقیت این تیم این بوده است که همه در تیم فرانسه به موفقیت تیمی فکر می کنند نه موفقیت فردی.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرانسه موفق شد در دومین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل نیز نمایش قدرتمندانه‌ای از خود نشان دهد و با نتیجه‌ پر گل پنج بر دو سوئیس را از پیش‌رو بردارد.

کریم بنزما، مهاجم تیم ملی فرانسه که در بازی با سوئیس عملکرد خوبی داشت، پس از پایان مسابقه گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از کسب این نتیجه‌ خیلی خوشحالم. نمایش تیمی ما در بازی با سوئیس بسیار خوب بود. فکر می‌کنم شجاعت تیمی ما باعث شد تا فوتبال هجومی را برابر سوئیس به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.

بنزما که در بازی برابر سوئیس یک بار گلزنی کرد و دو بار نیز برای هم تیمی‌هایش پاس گل فراهم کرد، ادامه داد: هماهنگی خوبی بین بازیکنان تیم ملی فرانسه وجود دارد و همه در تیم ملی فرانسه به موفقیت تیمی فکر می‌کنند. مهم نیست که چه کسی گلزنی کند. مهم این است که فرانسه به گل برسد. هر کس که در ترکیب قرار گیرد، تلاش می‌کند تا بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

فرانسه که صعودش به مرحله بعد جام جهانی 2014 برزیل تقریبا قطعی شده است، در بازی آخر خود باید با اکوادور دیدار کند. "خروس ها" در صورتی که بتوانند به عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله بعد شوند باید با تیم دوم گروه F در مرحله بعد رقابت کند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N348640

وبگردی