آفتاب

سرمربی هندوراس: تا لحظه آخر برای صعود تلاش می‌کنیم

سرمربی هندوراس: تا لحظه آخر برای صعود تلاش می‌کنیم

سرمربی هندوراس پس از باخت برابر اکوادور عنوان کرد تیمش تا آخرین لحظه برای صعود از این گروه تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هندوراس و اکوادور بامداد امروز (شنبه) در دومین دیدارشان در جام جهانی 2014 برزیل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک اکوادور به پایان رسید. هندوراس با این شکست بدون امتیاز باقی ماند. آنها باید در دیدار آخر خود برابر سوئیس به میدان بروند.

لوئیس فرنادو سوآرس، سرمربی هندوراس پس از شکست تیمش برابر اکوادور، گفت: تا لحظه آخر برای صعود از این گروه تلاش خواهیم کرد. در واقع تا وقتی که حذفمان قطعی نشود تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از این گروه صعود کنیم. باید شکست برابر اکوادور را فراموش کنیم و باید به فکر بازی با سوئیس باشیم. این شکست روحیه بازیکنان ما را پایین آورد. بازیکنانم خیلی پس از این باخت ناراحت شدند، اما فوتبال همین است. می‌توانستیم در این دیدار شکست نخوریم، اما با بدشانسی بدون امتیاز بازی را به پایان بردیم.

سرمربی هندوراس در ادامه گفت: به خاطر افتخار کشور هندوراس باید تا پایان تلاش کنیم. ما هنوز شانس صعود داریم و می‌توانیم با برتری برابر سوئیس راه خودمان را برای صعود از این گروه هموار کنیم.

سرمربی هندوراس در پایان گفت: اکوادوری‌ها در نیمه دوم مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند و به همین خاطر توانستند بازی را کنترل کنند، اما تیم من نسبت به بازی با فرانسه بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و این برای ما یک پیشرفت محسوب می‌شود . انتظار نداشتم که تیم ما در این بازی شکست بخورد، اما متاسفم که نتوانستیم با امتیاز از این دیدار خارج شویم.

هندوراس با وجود این که از دو بازی خود در این گروه بدون امتیاز است، اما هم‌چنان از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار است. آنها برای صعود باید در بازی آخر خود سوئیس را شکست دهند و منتظر شکست سنگین اکوادور برابر فرانسه باشند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N348466

وبگردی