آفتاب

سرمربی اکوادور: حالا به شکست دادن فرانسه فکر می‌کنم

سرمربی اکوادور: حالا به شکست دادن فرانسه فکر می‌کنم

سرمربی اکوادور پس از برتری برابر هندوراس عنوان کرد که در بازی آخر برابر فرانسه به فکر پیروزی و صعود به مرحله بعد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اکوادور موفق شد بامداد امروز (شنبه) هندوراس را با نتیجه‌ دو بر یک شکست دهد تا گام بلندی برای صعود از این گروه برداشته باشد.

رینالدو روئدا، سرمربی اکوادور پس از برتری تیمش برابر هندوراس در نشست خبری خود گفت: تیمم با چند تغییر نسبت به بازی با سوئیس به زمین مسابقه آمد، چرا که سبک بازی هندوراس با بازی سوئیس کاملا متفاوت است. در ابتدا گل بد موقعه‌ای را دریافت کردیم که اصلا انتظار آن را نداشتیم. هر دو تیم به پیروزی نیاز داشتند و به همین خاطر برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی کردند. با وجود این که از حریف عقب افتادیم توانستیم به مسابقه برگردیم. خوشحالم که توانستیم پیروز این مسابقه شویم. این برد در بازی آخر می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

سرمربی اکوادور در ادامه گفت: می‌دانم که صعود به مرحله جام جهانی 2014 برزیل کاملا دست خودمان نیست، اما چیزی که باید به آن فکر کنیم این است که تنها باید تمرکزمان روی بازی برابر فرانسه باشد. باید خیلی بهتر از این‌ها برابر فرانسه بازی کنیم، چرا که شکست دادن فرانسه کار آسانی نیست. فرانسه در طی چند ماه اخیر پیشرفت زیادی کرده است و نشان داده که تیم قدرتمندی است.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N348465

وبگردی