آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

ایران را دست کم نمی گیریم/ هیچ تیم ضعیفی در جام جهانی وجود ندارد

ایران را دست کم نمی گیریم/ هیچ تیم ضعیفی در جام جهانی وجود ندارد

الخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل ایران گفت هیچ تیمی را در رقابتهای جام جهانی دست کم نمی گیرد و مقابل ایران هم تیمش را با تمام توان به میدان خواهد فرستاد.

الخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل ایران ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما فعلا در ابتدای راه جام جهانی هستیم، فردا برای پیروزی به میدان می رویم و همچنین برای بهبود بازی خودمان. در طول رقابتها باید روند تیم بهبود پیدا کند. با سیستم 3-3-4 بازی خواهیم کرد اما هر لحطه ممکنه این سیستم تغییر کند. باید ببینیم روند بازی چطور پیش می رود. ما روی تیم خودمون متمرکز هستیم اما بقیه بازی ها رو هم می بینیم. فعلا اول راه جام جهانی است و هنوز راه زیادی برای ما پیش رو است. 

آلخاندرو سابه یا سرمربی آرژانتین در مورد احتمال شکست مقابل ایران گفت: آیا ممکن هست ایران بتونه آرژانتین رو شکست بده: فوتبال یک بازی غیر قابل پیش بینی و 90 دقیقه است، ما هرگز فکر نمی کنیم که مقابل ایران پیروز می شویم. ایران را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام توان بازی خواهیم کرد.

سرمربی آرژانتین در پاسخ به اینکه همه انتظار پیروزی با گل های زیاد مقابل ایران را دارند گفت: باید متواضع باشیم، به نظر من هیچ حریف ضعیفی وجود ندارد و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریمو به همه تیم ها احترام می گذاریم. اگر ما توپ را در اختیار داشته باشیم می توانیم موقعیت های زیادی را روی دروازه ایران ایجاد کنیم.

کد N348203

وبگردی