آفتاب

ابراز نگرانی یک نماینده جمهوری‌خواه از مذاکرات هسته‌ای

ابراز نگرانی یک نماینده جمهوری‌خواه از مذاکرات هسته‌ای

ابراز نگرانی یک نماینده ارشد جمهوری‌خواه از مذاکرات هسته‌ای

یک نماینده ارشد جمهوری خواه آمریکا با بیان اینکه نمی‌خواهد جنگی علیه ایران از سوی آمریکا راه‌اندازی شود گفت: من نگران توافق جامع با ایران هستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی واشنگتن بیکن باک مک‌کوئن یکی از نمایندگان ارشد جمهوری‌خواه آمریکا گفت که درباره مذاکرات ایران و 1+5 نگران است.

وی ادامه داد: من نگران هستم که رییس جمهور آمریکا به هر قیمتی و به هر هزینه‌ای به توافق هسته‌ای با ایران دست یابد.

مک کوئن افزود:اسراییل و دیگر متحدان آمریکا تردید و نگرانی‌های عمیقی برای توافق محتمل میان ایران و آمریکا در قالب مذاکرات 1+5 در وین احساس می‌کنند.

وی با اشاره به نگرانی‌های خود مدعی شد: ما می‌دانیم که در این توافق به ایران اجازه داده می‌شود که ظرفیت‌های هسته‌ای خود را نگه دارد و توانایی غنی سازی داشته باشد. ما می‌دانیم که ایران به فعالیت‌های نظامی در سایت‌های اعلام نشده ادامه می‌دهد و انحرافات درباره برنامه هسته‌ای ایران وجود دارد و این یک روی سکه است.حمایت های ایران از گروه‌های تروریستی، برنامه موشکی و بالستیکی و... هیچ یک از این موضوعات در توافق جامع وجود ندارد.

مک کوئن اضافه کرد: نمی‌خواهد جنگ علیه ایران انجام شود اما نگران توافق هسته‌ای است که ممکن است درگیری‌هایی در آینده به وجود بیاید تا زمانی برنامه هسته‌ای ایران غیرنظامی شود.

انتهای پیام

کد N347992

وبگردی