آفتاب

تاکید آیت‌الله علوی‌گرگانی بر حفظ دیانت جامعه

تاکید آیت‌الله علوی‌گرگانی بر حفظ دیانت جامعه

آیت‌الله علوی‌گرگانی، حفظ دیانت و امانت‌داری را از مسائل مهم جامعه مسلمین دانست و گفتد: همه مردم باید به هوش باشند؛ زیرا اگر آسیبی به مملکت برسد، از خود جامعه و افراد آن ناشی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار مدیران حراست‌ دستگاه‌ها و نهادهای استان همدان با اشاره به آیه آخر سوره عنکبوت، اظهار کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید "هرکس در راه ما جهاد کند، راه مستقیم خود را به او نشان خواهیم داد".

وی در ادامه با اشاره به مکافات عمل، تصریح کرد: گاهی انسان نتیجه عمل خوب و بد خود را در این دنیا می‌بیند. این مسئله نشان‌گر آن است که انسان باید همواره بر کارهای خود نظارت و دقت کند.

علوی گرگانی تاکید کرد: امام معصوم(ع) می‌فرماید "جامعه مانند درخت است که اگر از درون دچار کرم و آفت شده باشد، با هر نسیمی امکان سرنگونی آن وجود دارد و نمی‌توان مقصر را باد و دیگر شرایط دانست".

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به اقدامات گروه تکفیری و تروریستی داعش در عراق، یادآور شد: اگر مقامات شهرهای موصل و تکریت تسلیم نمی‌شدند کار این گروه بالا نمی‌گرفت.

وی در پایان با اشاره به رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تصریح کرد: افتخار سربازی ولایت نصیب هرکسی نمی‌شود، پس باید این نعمت را پاس بداریم.

انتهای پیام

کد N347242

وبگردی