آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

حسینی: با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران بازی می کنیم

حسینی: با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران بازی می کنیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه بازیکنان باید برابر آرژانتین با تمرکز کامل بازی کنند، گفت: با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جلال حسینی در مورد تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی برابر نیجریه بسیار خوب و سخت بود. با توجه به اینکه دو اردوی خوب در افریقا و اتریش داشتیم و همچنین تمرینات ویژه ای که در اردو ها برگزارکردیم، ما را به آمادگی بالایی رساند.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می کرد، افزود: در کنار آن فیلم های زیادی را آنالیز کردیم، فکر می کنم بازی خوبی را مقابل نیجریه انجام دادیم و با دوندگی و انسجامی که وجود داشت، یک امتیاز را به دست آوردیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تیم نیجریه تاکید کرد: این تیم یکی از بهترین تیم های حاضر است و بسیار قدرتی بازی می کند. با توجه به اینکه خیلی فرصتها را از دست دادیم و نتوانستیم بازی های تدارکاتی بیشتری را برگزار کنیم اما در مجموع برابر نیجریه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

حسینی در خصوص عملکردش در دیدار نیجریه خاطرنشان کرد: همه شاهد بودند دفاع تیمی باعث شد تا عملکرد خوبی داشته باشیم. با دوندگی هافبک ها و فوروارد ها توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم. فکر می کنم همه به هم کمک کردیم و با توجه به اینکه فعل خواستن و همدلی بین بازیکنان وجود داشت یک امتیاز این بازی را گرفتیم.

وی در خصوص دیدار برابر آرژانتین هم اظخار کرد: آرژانتین یکی از بهترین تیم های دنیاست که با فوق ستاره هایش در جام جهانی حضور دارد و مدعی قهرمانی است. ما نیز با تمرکز تیمی که داریم تلاش می کنیم تا طبق خواسته کی روش و کادر فنی در زمین بازی کرده و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان ضمن تشکر از هواداران گفت: از تمامی هوادارانی که ما را چه در اتریش و چه در برزیل حمایت کرده و می کنند ، تشکر می کنم. امیدوارم با انجام بازیهای مطلوب نماینده خوبی برای ایران باشیم و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران بازی خواهیم کرد.

کد N347180

وبگردی