آفتاب

هاجسون: با سوآرس هر چیزی ممکن است!

هاجسون: با سوآرس هر چیزی ممکن است!

روی هاجسون می‌گوید، انگلیس در جام جهانی 2014 نمایش خوبی داشته اما در به دست آوردن نتیجه خوب ناموفق بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از شکست دو بر یک تیمش برابر اروگوئه و کم‌رنگ شدن شانس صعود به مرحله بعد در نشست خبری اظهار کرد: بعد از اینکه گل اول را خوردیم به اندازه کافی برای بازگشت به بازی خوب کار کردیم و آنقدر تسلط داشتیم که می‌توانستیم بازی را ببریم اما آنها یک گل دیگر هم زدند.

وی ادامه داد: از این نتیجه خیلی ناراحتم. با امیدهای زیادی وارد زمین شدیم و نتوانستیم به آنها جامه عمل بپوشانیم که برای ما یک ناراحتی بزرگ است. من فکر نمی‌کنم که کسی پیدا شود که من تیمم و یا کشورم را کوچک کند. ما اجازه ندادیم که کسی انگلیس را کوچک بداند و از اعتبار کشور دفاع کردیم.

هاجسون گفت: ما دو گل خوردیم و البته گل‌های دیگری هم نخوردیم. مالکیت توپ در دست ما بود اما آنها به خوبی مقاومت کردند و دیگر گل نخوردند.

سرمربی تیم انگلیس گفت: پس از اینکه بازی یک بر یک شد مطمئن بودم که بازی را می‌بریم و دقایق بسیار زیادی بازی را در کنترل داشتیم. فکر می‌کنم ما در هر دو بازی نشانه‌هایی از نمایش خوب فوتبال را نشان دادیم اما نتایج گویای همه چیز هستند و امسال نتیجه‌ها برای ما منفی بود.

هاجسون در پایان درباره سوآرس که هر دو گل اروگوئه را به ثمر رساند، گفت: ما شانس‌های بسیار خوبی داشتیم اما دروازه‌بان آنها به خوبی توپ‌ها را مهار کرد. باور این که گل دوم را خورده‌ایم سخت است، اما وقتی سوآرس در زمین باشد هر چیزی ممکن است. او سال گذشته بهترین بازیکن لیگ انگلیس شد. فعالیت زیادی در زمین نداشت اما در دو صحنه فوق العاده بود و تیمش را به پیروزی رساند. او بازیکن کلیدی تیمش بود.

انتهای پیام

کد N347172

وبگردی