آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

در آخرین تمرین تیم ملی چه گذشت؟/ حضور رئیس و تذکرات کی‌روش

در آخرین تمرین تیم ملی چه گذشت؟/ حضور رئیس و تذکرات کی‌روش

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر آرژانتین در کمپ کورنتینانس درحالی برگزار شد که کارلوس کی‌روش نکاتی را در مورد بازی با آرژانتین به نفرات تیم ملی مطرح کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی برابر آرژانتین، ساعت 12:15 دقیقه ظهر پنجشنبه به وقت محلی آغاز شد که ملی پوشان طبق اعلام کادرفنی در زمین کوچک بازی تحت فشار را انجام دادند.

در این تمرین و پیش از حرکت تیم ملی به سمت کمپ کورنتینانس، کادر فنی به همراه کارلوس کی‌روش نشست فنی را برگزار و آخرین نکات و مواردی که بازیکنان در تمرینات و پیش از بازی با آرژانتین باید انجام بدهند، به آنها اعلام شد. همچنین فیلم هایی که کادر فنی برای بازیکنان در نظر گرفته بود نیز نشان داده شد.

بر پایه این گزارش، علی کفاشیان به همراه مهدی محمدنبی و سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی فوتبال حضور داشتند.

طبق برنامه اعلام شده، تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دومین دیدار خود در جام جهانی و مصاف با آرژانتین ساعت 16:50 دقیقه پنجشنبه 29 خردادماه محلی راهی شهر بلوهوریزنته شدند. همچنین عصر امروز جمعه به وقت محلی، نیز نشست مطبوعاتی سرمربیان تیم ها و جلسه هماهنگی سرپرستان تیم های ملی ایران و آرژانتین برگزار می شود.

کد N347164

وبگردی