آفتاب

ماهینی: یکپارچگی ایران را به مرحله بعدی جام جهانی می‌رساند

ماهینی: یکپارچگی ایران را به مرحله بعدی جام جهانی می‌رساند

مدافع راست تیم ملی می‌گوید: «آرژانتین یکی از قطب های بزرگ فوتبال در دنیاست و بازی برابر آنها تجربه ازشمندی به شمار می‌رود.»

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ حسین ماهینی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر نیجریه گفت: بازی اول که برابر نیجریه بود خیلی سخت و مهم بود. چرا که ما اردوهای تدارکاتی فشرده وتمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم تا به هدفمان که همانا کسب امتیاز برابر این تیم است، برسیم. در اردوی افریقای جنوبی و اتریش تمام فکر و ذهنمان بر روی بازی اول بود تا بتوانیم بدون شکست و گرفتن حداقل امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی در ادامه  درخصوص احساسی که در مصاف با بازیکنان تیم آرژانتین دارد،  گفت: این تیم از بازیکنان بسیار بزرگ و قدرتمندی بهره می برد. تیم آرژانتین یکی از قطب های بزرگ فوتبال در دنیا است و مدعی قهرمانی. خوشحالم که مقابل این تیم به رقابت می پردازیم و تجربه خوبی کسب می کنیم.

وی افزود: ما تیمی هستیم به نام ایران که همگی با یکپارچه بودن و همدلی دست به دست هم می دهیم تا بازی خوبی را مقابل این تیم بزرگ انجام دهیم ودر نهایت برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.

ماهینی در خصوص دوندگی بالای بازیکنان در دیدار برابر نیجریه گفت: دوندگی بالا و استراتژی که کی روش برای بازی برابر نیجریه داشت، باعث شد که به هدفمان برسیم. در واقع ما از اردوی افریقای جنوبی دوندگی ، نرم دویدن، راه رفتن و حتی آرام راه رفتن را در دستور کاری خود قرار دادیم و طبق برنامه های کادر فنی پیش رفتیم تا به شرایط خوبی برسیم. فکر می کنم پیش از این بازیکنان بیشتر از 6 یا 7 کیلیومتر دوندگی نداشتند اما حالا می بینید که بچه ها بالای 10 کیلیومتر می دوند و این امر باز می گردد به بدنسازی خوبی که در اردوی تدارکاتی افریقا جنوبی برگزار کردیم.

وی در پایان افزود: ما روز به روز بهتر می شویم و بازی به بازی عملکرد قابل قبولی به جای می گذاریم. از سرمربی تیم و افرادی که در کنار تیم ملی هستند تشکر می کنم چرا که باعث شدند تا کنون ما در جام جهانی 2014 عملکرد خوبی داشته باشیم. 

252 41

 

کد N347156

وبگردی