آفتاب

صهیونیست ها به ناکامی در پیدا کردن 3 صهیونیست اسیر اذعان کردند

صهیونیست ها به ناکامی در پیدا کردن 3 صهیونیست اسیر اذعان کردند

تهران- ایرنا - مقامات رژیم صهیونیستی به ناکامی نیروهای ارتش وسرویس های جاسوسی خود درپیدا کردن سه صهیونیست اسیر شده توسط جوانان فلسطینی اذغان کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ارتش و سرویس جاسوسی این رژیم (شاباک) تا این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد سرنوشت 3نظامی صهیونیستی اسیر بدست نیاورده اند.

وی که خواست نامش فاش نشود، افزود : تلاش نیروهای ارتش اسرائیل نتیجه ای نداشته و دراین چند روز حتی موفق به کسب کوچکترین اطلاعاتی درمورد 3 نظامی اسیر نشده ایم.

این نظامی ارشد صهیونیست همچنین تصریح کرد: ارتش مناطق مختلف کرانه باختری را زیر و رو کرده اما تمامی تلاش ها بی نتیجه بوده است.

پایگاه خبری عکا، پس از آنکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها حماس را مسئول ربودن سه نظامی این رژیم درپنجشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود، کابینه نظامی

اسرائیل درادامه این اتهامات، سه شنبه گذشته افزایش فشارها براین جنبش ونیز اسرای آن در زندان های رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

پایگاه صهیونیستی واللا نوشت: شورای وزارتی کابینه رژیم صهیونیستی چگونگی اعمال فشار بیشتر بر اسرای حماس دربند زندان های این رژیم را بر عهده اسحاق آهارونوویچ وزیر داخلی رژیم صهیونیستی گذاشت.

بر اساس این گزارش جلسه سه شنبه گذشته مقامات رژیم صهیونستی پیرامون بررسی ربایش سه نظامی صهیونیستی 3 ساعت طول کشیده است و طرح اخراج رهبران حماس از کرانه باختری نیز به «یهودا فاینشتاین» مشاور قانونی رژیم صهیونیستی واگذار شده تا آن را بررسی کند.

یک تحلیلگر رژیم صهیونیستی گفت : اسرائیل در حال حاضر در دو زمینه کار می کند یکی اینکه ازنظر نظامی برحماس فشار می آورد ودیگر اینکه ازبعد سیاسی نیز تلاش می کند تایید بین المللی توافق میان حماس و تشکیلات خودگردان را از بین ببرد.

براساس گزارش پایگاه واللا این تنها مقامات رژیم صهیونیستی نیستند که در قبال ربوده شدن سه نظامی این رژیم واکنش نشان داده اند بلکه پس از این ماجرا خود تشکیلات خودگردان به ریاست محمود عباس نیزخواستار توقف مذاکرات با حماس شده است وحقوق 40 هزار کارمند در غزه را پرداخت نکرده است.

رسانام**1502**1859
کد N347055

وبگردی