آفتاب

روحانیون وحوزه های علمیه استان لرستان حامی رییس جمهوری ودولت تدبیر وامید هستند

روحانیون وحوزه های علمیه استان لرستان حامی رییس جمهوری ودولت تدبیر وامید هستند

خرم آباد - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه استان لرستان برحمایت همه جانبه روحانیون و حوزه های علمیه این استان از رییس جمهوری ودولت تدبیر وامید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد رضا مبلغی مروجیˈ روز پنجشنبه دردیدار رییس جمهوری با علما، ایثارگران وبرگزیدگان استان لرستان ، افزود : ویژگی بارز مردم لرستان یکپارچگی واخلاص دردفاع ازنظام مقدس جمهوری اسلامی است و دراین رابطه عشق به اهل بیت(ع) ، صداقت ویکپارچگی در میان مردم ازدیگر ظرفیت های بزرگ مردم این استان است .

وی با تاکید برحمایت همه جانبه روحانیت استان از دولت تدبیر وامید گفت : با توجه به ارتباط نزدیک فرهنگ و اقتصاد در جامعه تعالی مسایل فرهنگی وبسترهای لازم دراین زمینه در واقع رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم لرستان کمتر از ظرفیت ها و پتانسیل های مادی و معنوی آنان است، اظهارکرد : لرستان در بخش های فرهنگی و ایجاد زیر ساخت در این زمینه به ویژه در حوزه های علمیه دچار کمبود و مشکلاتی است.

وی با اشاره به معضل بزرگ بیکاری دراستان لرستان، تصریح کرد : لرستان بر خلاف توانمندی های مادی ومعنوی فراوانی که دارد، دچار این مشکلات شده که ایجاد بسترهای مناسب و در شان این مردم امری ضروری است.

7274/7269/1625/1859
کد N347044

وبگردی