آفتاب
بازی خوبی را مقابل نیجریه انجام دادیم؛

حسینی: با تمام وجود مقابل آرژانتین به میدان می رویم

حسینی: با تمام وجود مقابل آرژانتین به میدان می رویم

فکر می کنم که همه به هم کمک کردیم و با توجه به اینکه فعل خواستن و همدلی بین بازیکنان وجود داشت یک امتیاز این بازی را گرفتیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال در خصوص دیدار ایران برابر آرژانتین و نیجریه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی گفت: بازی برابر نیجریه بسیار خوب و سخت بود. با توجه به اینکه دو اردوی خوب در افریقا و اتریش داشتیم و همچنین تمرینات ویژه ای که در اردو ها برگزارکردیم ما را به آمادگی بالایی رساند و در کنار آن فیلم های زیادی را آنالیز کردیم، فکر می کنم بازی خوبی را مقابل نیجریه انجام دادیم و با دوندگی و انسجامی که وجود داشت یک امتیاز را به دست آوردیم.

وی در خصوص تیم نیجریه گفت: این تیم یکی از بهترین تیم های حاضر است و بسیار قدرتی بازی می کند. با توجه به اینکه خیلی فرصت ها را از دست دادیم و نتوانستیم بازی های تدارکاتی بیشتری را برگزار کنیم اما در مجموع برابر نیجریه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

حسینی در خصوص عملکردش در دیدار نیجریه گفت: همه شاهد بودند که دفاع تیمی باعث شد تا عملکرد خوبی داشته باشیم. با دوندگی هافبک ها و فوروارد ها توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم. فکر می کنم که همه به هم کمک کردیم و با توجه به اینکه فعل خواستن و همدلی بین بازیکنان وجود داشت یک امتیاز این بازی را گرفتیم.

وی در خصوص دیدار برابر آرژانتین گفت: این تیم یکی از بهترین تیم های دنیاست که با فوق ستاره هایش در جام جهانی حضور دارد و مدعی قهرمانی است. ما نیز با تمرکز تیمی که داریم تلاش می کنیم تا طبق خواسته کی روش و کادر فنی در زمین بازی کرده و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

حسینی در پایان ضمن تشکر از هواداران گفت: از تمامی هوادارانی که ما را چه در اتریش و چه در برزیل حمایت کرده و می کنند، تشکر می کنم. امیدوارم با انجام بازیهای مطلوب نماینده خوبی برای ایران باشیم و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران بازی خواهیم کرد.

 

کد N347019

وبگردی