آفتاب

قوچان‌نژاد در گفت‌و‌گو با سایت فیفا: برابر آرژانتین چیزی برای از دست دادن نداریم

قوچان‌نژاد در گفت‌و‌گو با سایت فیفا: برابر آرژانتین چیزی برای از دست دادن نداریم

رضا قوچان نژاد می گوید: «تمام فشارها روی دوش آرژانتین است. ما باید مثل بازی با نیجریه جنگندگی خود را نشان دهیم.»

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ رضا قوچان نژاد مهاجم تيم ملي كشورمان در گفت و گو با سايت فيفا در مورد ديدار ايران و نيجريه گفت: «بازي سختي بود. ما مي دانستيم كه آنها از نظر فيزيكي تيم قدرتمندي هستند، اما اين مسئله مانع از نمايش خوب ايران نشد. ما آنها را به صورت مداوم پرس كرديم و تاكتيك هايمان بازي نيجريه را باطل كرد.»

او ادامه داد: «اين امتياز به ما اعتماد به نفس داد و باعث شد از نظر رواني تيم در وضعيت خوبي قرار بگيرد. ما دو امتياز را از دست داديم اما كاري را انجام داديم كه براي آن آماده شده بوديم، چيزي كه لذت بخش است. ايران از نظر بدني و ذهني آماده رويارويي با آرژانتين است و من هم اميدوارم برابر آنها گلزني كنم.»

لژيونر ايراني چارلتون در بخش ديگري از صحبت هايش در مورد مصاف با آرژانتين گفت: «ما بايد لذت ببريم و از دستورات مربي پيروزي كنيم. بدون شك ما در اين بازي چيزي براي از دست دادن نداريم. آرژانتين در ميان مدعيان اصلي فتح جام است، چيزي كه در مورد ما وجود ندارد. تمام فشارها روي دوش آنهاست. ما بايد مثل بازي با نيجريه جنگندگي خود را نشان دهيم.»

قوچان نژاد در پايان در مورد شانس صعود تيم ملي ايران گفت: «اين جام جهاني است و در حال حاضر چيزي را نمي توان پيش بيني كرد. بازي با آرژانتين مهم ترين ديدار ماست. قبل از صحبت كردن در مورد صعود بايد سعي كنيم كه نتيجه خوبي در اين مسابقه بگيريم.»

252 41

 

کد N347002

وبگردی