آفتاب

رییس جمهوری خرم آباد را به مقصد تهران ترک کرد

رییس جمهوری خرم آباد را به مقصد تهران ترک کرد

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز پنجشنبه به سفر دوروزه اش به استان لرستان پایان داد و خرم آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم ، با عشایر و روستائیان و همچنین علما، ایثارگران، فرهیختگان و نخبگان و منتخبین استان دیدار کرد.
رییس جمهور همچنین به منظور بررسی راهکارها و روند ارتقای سطح استان لرستان در جلسه توسعه و سرمایه گذاران حضور یافت و شرکت کنندگان در این نشست پیشنهادات و نقطه نظرات خود را درخصوص راههای پیشرفت سریع استان در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی مطرح کردند.
بازدید از مجتمع پتروشیمی لرستان، تشکیل جلسه شورای اداری برای بررسی و حل مشکلات استان و حضور در نشست خبری با خبرنگاران از دیگر برنامه های دکتر روحانی در سفر دو روزه به استان لرستان بود.
در جریان این سفر برخی از اعضای هیأت دولت نیز به شهرستانها و نقاط مختلف استان سفر کرده و ضمن آگاهی از نیازها و مسایل پیش روی مردم استان از نزدیک مشکلات را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.
اختصاص تسهیلاتی با تخفیف ویژه به بخش های صنعت ،کشاورزی و گردشگری استان لرستان به منظور پیشرفت سطح استان در بخش های مختلف اقتصادی و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان ، تسریع در تکمیل پتروشیمی خرم آباد و احداث شهرک صنعتی پتروشیمی ،احداث هتل و کارخانه لاستیک سازی و سنگبری مدرن و پروژه آزاد راه خرم آباد – اراک از جمله ۷۹ طرح دولت برای توسعه استان بود که در جریان سفر رییس جمهوری به استان لرستان، بر راه اندازی و احداث آن تاکید شد و دکتر روحانی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی را به افزایش سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان فراخواند.

کد N346877

وبگردی