آفتاب

پاکسازی کامل پالایشگاه بیجی/ جنایات هولناک داعش در موصل و تکریت

پاکسازی کامل پالایشگاه بیجی/ جنایات هولناک داعش در موصل و تکریت

پاکسازی کامل پالایشگاه بیجی در استان صلاح الدین توسط ارتش، هلاکت 70 تروریست در جریان پاکسازی این پالایشگاه و ادامه جنایات هولناک داعش در عراق از جمله اخبار اخیر این کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسله، "قاسم عطا" سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق، امروز(پنج شنبه) اعلام کرد که ارتش توانست کنترل امور را در پالایشگاه بیجی در استان صلاح الدین به طور کامل به دست گیرد.

 وی همچنین اظهار داشت همه تلاشهای موجود برای هدف قرار دادن این پالایشگاه خنثی شد.

عطا همچنین از هلاکت 70 نفر از اعضای داعش که در جریان پاکسازی این پالایشگاه و همچنین هلاکت 48 تروریست دیگر در استان الانبار خبر داد.

از سوی دیگر با ادامه جنایات داعش دراستان صلاح الدین منابع خبری با انتشار گزارشی از اقدامات رعب آور و دهشتناک این گروه تروریستی اعلام کردند که داعش از اجساد شهروندان و غیر نظامیان به عنوان مانع برای ورود ارتش و نظامیان عراقی در خیابانها استفاده می کند.

 یک منبع آگاه در این زمینه اعلام کرد: داعش طی روز گذشته و صبح امروز با تیراندازی بی هدف به سمت دانشجویان دانشگاه تکریت و رهگذران تعداد زیادی از غیر نظامیان را به قتل رسانده و از اجساد آنها به عنوان موانعی برای نیروهای امنیتی استفاده می کنند.

 از سوی دیگر الغد پرس با انتشار گزارشی اعلام کرد یک جوان عراقی در شهر موصل که پیشتر توسط اعضای داعش در مرکز شهر  به همراه همسرش شلاق خورده بود، مشاعر خود را از دست داده و هم اکنون به جنون مبتلا شده است.

کد N346676

وبگردی