آفتاب

دایی:‌ تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌ با آرژانتین و بوسنی کار سختی دارد

دایی:‌ تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌ با آرژانتین و بوسنی کار سختی دارد

سرمربی پرسپولیس حضور تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ دسته یک کشور را نویدبخش آینده‌ای روشن و پویا برای فوتبال استان اردبیل دانست.

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس تهران در حاشیه اردوی تدارکاتی تیم پرسپولیس دراردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: اردوی تدارکاتی پرسپولیس از 24 خرداد در اردبیل در حال برگزاری است و تا پنجم تیر نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در طول این اردو تیم پرسپولیس تمرین‌های مختلفی انجام خواهد داد افزود: پرسپولیس سه بازی دوستانه نیز با تیم‌های دانشگاه آزاد اردبیل، متحد آْستارا و شهرداری اردبیل انجام می‌دهد که در اولین بازی مقابل تیم دانشگاه آزاد اردبیل با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

دایی تصریح کرد: بعد از اتمام این اردو و استراحت 10 روزه تیم، اعضای تیم راهی یکی از کشورهای اروپایی خواهند شد تا با برگزاری اردوی تدارکاتی و چندین بازی دوستانه با تیم‌های خارجی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشور آماده شوند.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به بازی ایران و نیجریه در مسابقه‌های جام جهانی این بازی را بازی نسبتا خوبی دانست و خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های آینده خود مقابل آرژانتین و بوسنی کار سختی را در پیش دارد.

انتهای پیام

کد N346541

وبگردی