آفتاب

مارادونا: همه تیم ها باید مواظب آلمان باشند

مارادونا: همه تیم ها باید مواظب آلمان باشند

اسطوره فوتبال آرژانتین رفتار پپه در دیدار برابر آلمان را احمقانه دانست. او می گوید آلمان تیم بسیار خوبی است و باید همه تیم های مواظب این تیم باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شکست سنگین چهار برصفر تیم ملی فوتبال پرتغال برابر آلمان یکی از سنگین ترین شکست های مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل بوده است.

در این دیدار کریستیانو رونالدو کاپیتان پرتغالیها نتوانست انتظارات را برآورده کند و مانع از شکست سنگین تیمش شود. البته نباید فراموش کنیم که اخراج پپه هم در نیمه نخست سهم بسزایی در رقم خوردن این نتیجه داشت. دیگو آرماندو مارادونا به تحلیل این دیدار پرداخت. او درباره رونالدو گفت: رونالدو نتوانست بازیهای خوب خود در رئال مادرید را در ترکیب پرتغال هم به نمایش گذارد. او در دیدار برابر آلمان فرصت بسیار کمی برای گلزنی داشت چرا که مدافعان آلمان تمام فضاها را بسته بودند و رونالدو به تنهایی نمی توانست کاری انجام دهد.. آخرین باری که رونالدو در جام جهانی گلزنی کرده است در سال 2010 در دیدار برابر آمریکا بود. او نهایت تلاش خود را می کند تا در دومین دیدار تیمش خوب ظاهر شود و زمینه را برای پیروزی مهیا کند.

او افزود: درست است که پرتغال شکست سنگینی را برابر آلمان متحمل شد اما این تیم می تواند در دو دیدار آینده خود جبران کند و جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. پرتغال دو دیدار حساس برابر غنا و آمریکا پیش رو دارد. رونالدو می تواند در این دو دیدار نقش تعیین کننده ای داشته باشد. پرتغال به او نیاز دارد.

مارادونا در ادامه سخنان خود به ستایش از مولر مهاجم جوان ژرمن ها پرداخت و گفت: مولر بازیکنی بدون عضله است با این حال پرتغال را نابود کرد و به تنهایی سه گل به ثمر رساند. او همچین باعث اخراج پپه از میدان شد. واقعا مسخره بود که پپه چنین حرکتی را انجام دهد. رفتار او احمقانه بود. او واقعا غیر حرفه ای برخورد کرد و مستحق اخراج بود.

مارادونا در پایان سخنان خود درباره پنالتی که داور برای ژرمن ها گرفت گفت: پنالتی درست و واضح بود. ژائو پریرا خطای آشکاری بر روی گوتزه انجام داد و داور به درستی اعلام ضربه پنالتی کرد. آلمان تیم بسیار خوبی است و باید همه مواظب این تیم باشند. آلمان در تمام جام های جهانی خوب ظاهر شده و همواره تیم خوبی داشته است

انتهای پیام

کد N346540

وبگردی