آفتاب

رونمایی از کتاب "انقلاب علمی ایران و اقتدار امت اسلامی" در اندونزی

رونمایی از کتاب "انقلاب علمی ایران و اقتدار امت اسلامی" در اندونزی

مراسم رونمایی از کتاب "انقلاب علمی ایران و اقتدار امت اسلامی" اثر پروفسور دکتر محمد حسبی امیرالدین در دانشگاه الرانیری شهر آچه اندونزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد اطلاع رسانی رایزنی فرهنگی ایران در جاکارتا، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی مراسم رونمایی از کتاب "انقلاب علمی ایران و اقتدار امت اسلامی" اثر پروفسور دکتر "محمد حسبی امیرالدین" در دانشگاه الرانیری شهر آچه اندونزی برگزار می گردد.

پروفسور دکتر محمد حسبی امیرالدین که به تازگی به عنوان مسؤول اتاق ایران در دانشگاه الرانیری شهر آچه نیز به ترویج فرهنگ اسلامی ایران اشتغال دارد، برای تدوین این اثر حدود یکسال تلاش کرده است.

حجت الله ابراهیمیان رایزن فرهنگی ایران در این رابطه گفت: یکی از فعالیت های این نمایندگی ترغیب نویسندگان اندونزیایی برای تألیف آثاری در باره ایران است که این مهم توسط آقای پروفسور دکتر محمد حسبی امیرالدین انجام گرفته است. در این مراسم رونمایی دکتر محمد و دکتر جمیل از اعضای هیأت علمی دانشگاه الرانیری در خصوص کتاب مذکور سخن خواهند گفت.

گفتنی است شهر آچه در شمالی ترین جزیره سوماترا در قسمت غربی اندونزی قرار دارد که از نظر دینی، قوانین اسلامی در این منطقه رعایت می شود و حتی تعزیرات و حدود مانند شلاق زدن اجرا می گردد.

کد N346514

وبگردی