آفتاب

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی: سیاست دولت دیدن واقعیت‎هاست

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی: سیاست دولت دیدن واقعیت‎هاست

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی گفت: سیاست دولت ما دیدن واقعیت‎هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، علی ربیعی در جمع مردم درود بیان کرد: سلام مخصوص دکتر روحانی را خدمت مردم شریف شهرستان درود ابلاغ می‎کنم؛ رئیس جمهور به طور ویژه خواستار بررسی مسائل و معضلات شهرستان درود هستند.

وی اظهار کرد: سیاست دولت ما دیدن واقعیت‎هاست و هرگز آنها را کتمان نمی‎کنیم؛ ما سفره‎های خالی، بیکاری، دردها و رنج‎ها را می بینیم. خوشبختانه این مهم خصلت دولتی است که شما بیشترین رأی را به آنها داده‎اید.

ربیعی اضافه کرد: بدانید این دولت، دولت اعتدالی است که همه توان خود را برای رفع مشکلات به کار می‎گیرد؛ خوشبختانه دولت یازدهم توانسته تورم را کنترل کند و برنامه‎ها را به خوبی پیش ببرد.

این مقام مسئول با اشاره به نرخ بیکاری در درود تأکید کرد: نرخ بیکاری این شهرستان قابل قبول نیست؛ امروز که به عنوان یک وزیر صحبت می‎کنم باید بگویم روستایی زاده‎ای هستم که سال‎ها کارگری کرده و درد و درمان را هم تجربه کرده ام.

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در ادامه صحبت‎هایش خاطرنشان کرد: شما به دولتی رأی داده‎اید که واقعیت‎ها را قبول داشته و آنها را کتمان نمی‎کند و برای حل آنها اقدام می‎کند؛ روزهای شیرین روحانی را بیشتر لمس خواهید کرد.

وی اضافه کرد: باید این پیام دولت را به شما بدهم که ما لحظه‎ای از فکر و اندیشه و تدبیر برای حل مشکلات مردم غافل نیستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه درود شهر نخبگان است، افزود: شهرستان درود می تواند پایتخت طبیعت ایران شود؛ قائدرحمت نماینده این شهر در مجلس و فرماندار دورود با ترکیب خوبی که ایجاد کرده اند می توانند مشکلات را در این شهرستان به حداقل برسانند.

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در پی بازدید از کارخانه بهران درود گفت: مشکل این کارخانه را مدیریت خواهیم کرد، اگر این کارخانه راه بیفتد اشتغالزایی خوبی به همراه خواهد داشت؛ در سال 93 به کمک آقای قائدرحمت این مهم را عملیاتی خواهیم کرد.

ربیعی یادآور شد: فاز چهارم کارخانه سیمان را امروز آغاز خواهیم کرد و بخشی از مشکلات کارخانه فارسیت درود را نیز حل کرده و فازهای عظیمی را از این مهم راه‎اندازی کرده‎ایم اما باید بگویم که حل مشکلات این کارخانه نیاز به کار بیشتری دارد؛ کارگران بیکار شده فارسیت را در فاز چهارم کارخانه سیمان درود به کار خواهیم گرفت.

ربیعی با یادآوری اینکه بحث بازسازی فولاد چدن را در دستور کار قرار داده‎اند، در مورد کارخانه صنایع گهر (داماش) اظهار کرد: با دادستانی برای رفع مشکلات این صنایع مذاکره کرده‎ایم اما نیاز به فرصت داریم تا پیچیدگی‎های این کارخانه را رفع کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در خصوص بارانداز(بندر خشک شهرستان درود) گفت: در این سفر افتتاح بارانداز را در دستور کار خواهیم داشت و امیدواریم دوستان یاری کنند تا این مهم را به بهره‎برداری رسانده و تحولی در بحث اقتصاد این منطقه ایجاد کنیم.

انتهای پیام

کد N345805

وبگردی