آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

ناراحت‌ترین بازیکن دیدار با نیجریه روی نیمکت/ توصیه های کی‌روش به بازیکنان

ناراحت‌ترین بازیکن دیدار با نیجریه روی نیمکت/ توصیه های کی‌روش به بازیکنان

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با آرژانتین در شرایطی ظهر روز چهارشنبه به وقت برزیل در کمپ اختصاصی باشگاه کورینتیانس پیگیری شد که یکی از مردان تاثیرگذار این تیم مثل سایر بازیکنان با نشاط نبود. ملی پوشان فوتبال ایران در شرایطی تمرینات خود را پیگیری کردند که این نخستین تمرین جدی آنها پس از تساوی با نیجریه بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، تیم ملی فوتبال ایران که روز گذشته تمرین سبکی را در دو بخش پشت سرگذاشته بود، ظهر امروز چهارشنبه به وقت سائوپائولو تمریناتش را در کمپ اختصاصی باشگاه کورینتیانس زیر نظر کادر فنی پیگیری کرد و خبرنگاران و عکاسان تنها 15 دقیقه ابتدایی این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

این تمرین در شرایطی برگزار شد که اکثر بازیکنان با چهره ای خندان کار را آغاز کردند. البته اشکان دژاگه که از بعد از دیدار برابر نیجریه کمی ناراحت و گرفته به نظر می رسد بازهم در ابتدای تمرین به تنهایی روی نیمکت نشسته بود. به نظر می رسد او از اینکه نتوانسته در دیدار برابر نیجریه آنطور که خودش می خواهد بازی کند، ناراحت است. این را اطرافیان تیم ملی تایید می کنند که او انتظار داشته در این دیدار نمایش بهتری داشته باشد و برای تیم ملی مفیدتر بازی کند اما این اتفاق رخ نداده است.

ملی پوشان ایران پس از دقایقی کار با توپ و گرم کردن با توپ به مرکز زمین رفتند تا به صحبت های کارلوس کی روش گوش دهند. کی روش نیز دقایق کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و توصیه هایی را در مورد شرایط تمرینی و دیدار با آرژانتین مطرح کرد.

پس از صحبت های کی روش بازیکنان در نیمه جنوبی زمین و روی موانعی که از قبل برای آنها در نظر گرفته شده بود به رد و بدل کردن پاس های کوتاه و تحت فشار پرداختند.

کد N345803

وبگردی