آفتاب
یک نماینده مجلس:

ضرورت ورود هر چه سریعتر شورای امنیت سازمان ملل به مساله داعش

ضرورت ورود هر چه سریعتر شورای امنیت سازمان ملل به مساله داعش

تهران- ایرنا- نماینده مردم مراغه در مجلس با بیان اینکه ˈدر آشوب خاورمیانه ، اسرائیل برنده استˈگفت:شورای امنیت سازمان ملل باید با تشکیل جلسه فوری مساله داعش و ضرورت برخورد با این گروه تروریستی را بررسی و مجوزهای لازم را به دیوان بین المللی لاهه برای ورود به موضوع صادر کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی،«مهدی دواتگری»گفت: شکست در سوریه در پی انتخابات ریاست جمهوری علت حمله داعش به عراق است و تصور می کنند که به جای سوریه این بار می توانند عراق را جای جدید آشوب های خود قرار دهند.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: آشوب درخاورمیانه خواسته همیشگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است چرا که با این آشوب رژیم صهیونیستی در ارامش بیشتری به فعالیت های خود ادامه می دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس همچنین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تنها دولتی است که از ناآرامی در منطقه خاورمیانه سود می برد چون می تواند در پناه این بی ثباتی ها به جنایات خود در منطقه ادامه دهد.

وی ادامه داد: منابع مالی این گروه تروریستی از جانب غرب تامین می شود و عربستان در این خصوص مثل همیشه نقش عمال غرب در منطقه را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:شورای امنیت سازمان ملل باید با تشکیل جلسه فوری جنایتی که از سوی داعش درعراق رخ می دهد را بررسی و مجوزهای لازم را به دیوان بین المللی لاهه برای ورود به موضوع صادر کند.

سیام**9173**1856
کد N345702

وبگردی