آفتاب
هیلاری كلینتون:

آمریكا پیش از مذاكره با ایران درباره عراق ارزیابی‌های دقیقی انجام دهد

آمریكا پیش از مذاكره با ایران درباره عراق ارزیابی‌های دقیقی انجام دهد

كلینتون با اشاره به مذاكرات احتمالی آمریكا و ایران درباره تحولات اخیر عراق، گفت كه نمی‌توانم بگویم در حال حاضر به دنبال همكاری با ایران هستیم؛ بهترین رویكرد این است كه پیش از هرگونه همكاری با ایران برآورد صحیحی از ماجرا داشته باشیم.

«هیلاری كلینتون» وزیر خارجه سابق‌ آمریكا تاكید كرد كه دولت این كشور باید در تعامل احتمالی با ایران درباره مقابله با عناصر داعش در عراق، جانب احتیاط را رعایت كند.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، كلینتون با اشاره به مذاكرات احتمالی آمریكا و ایران درباره تحولات اخیر عراق، گفت كه نمی‌توانم بگویم در حال حاضر به دنبال همكاری با ایران هستیم؛ بهترین رویكرد این است كه پیش از هرگونه همكاری با ایران برآورد صحیحی از ماجرا داشته باشیم.

وی كه با شبكه خبری «فاكس نیوز» گفت‌وگو می‌كرد، گفت: «در مقطع زمانی فعلی از مذاكره یا توافق با ایران در ارتباط با عراق حمایت نمی‌كنم. هرگونه همكاری مستلزم ارزیابی‌های جدی است.»

بر اساس این گزارش، كلینتون 66 ساله كه هنوز درباره كاندیداتوری خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 میلادی اظهارنظر قطعی نكرده است، این روزها در حال معرفی كتاب جدید خود تحت عنوان «انتخاب‌های دشوار» است.

کد N345234

وبگردی