آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

عوامل پشت پرده تحرکات داعش در عراق/ این گروه تروریستی به زودی شسکت می خورد

عوامل پشت پرده تحرکات داعش در عراق/ این گروه تروریستی به زودی شسکت می خورد

عضو شورای علمای اهل تشیع افغانستان در گفتگو با خبرگزاری مهر با معرفی عاملان پشت پرده تحرکات داعش در عراق اعلام کرد که گروه تروریستی به زودی شسکت می خورد.

"سید محمد حسینی" عضو شورای علمای اهل تشیع افغانستان با اشاره به فعالیت تروریستهای داعش در عراق به خبرنگار مهر گفت: این گروه تروریستی با هدف بدنام کردن اسلام و فراهم کردن زمینه مناسب برای دشمنان اسلام وارد این کشور شده و پشت چنین اقدامی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است.

وی افزود: با توجه به آنکه اکثر جامعه عراق شیعه بوده، شیعیان در قبال تحرکات داعش در کشورشان ایستادگی کرده و برادران اهل سنت نیز در این زمینه به شیعیان پیوستند و از آنجاییکه داعش جایگاهی نه تنها در عراق بلکه در میان مسلمانان منطقه ندارد به زودی شکست می خورد.

عضو شورای علمای اهل تشیع افغانستان با اشاره به همکاری رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و استکبار با گروه داعش در عراق گفت متاسفانه سعودی ها به جای آنکه سرمایه خود را در جهت اسلام هزینه کنند، آن را در خلاف اسلام خرج می کنند.

یادآور می شود تروریست های داعش از دهم ژوئن با حمل به موصل این شهر را اشغال کرده و در حال حاضر بخشیهایی از مناطق استان های نینوا، الانبار و صلاح الدین را در اختیار گرفتند. نیروهای ارتش عراق نیز در حال پاکسازی این مناطق از عناصر داعش هستند.

..............................

گفتگو از معصومه زارع

کد N345198

وبگردی