آفتاب

ماموریت فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری به نادوی ایران

ماموریت فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری به نادوی ایران

فدراسیون بی‌المللی دوچرخه‌سواری که رقابت‌های بین‌المللی این رشته در سطوح و کشورهای مختلف را زیر نظر دارد، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران را به مامور به کنترل دوپینگ ورزشکاران شرکت کننده در بیست و نهمین دوره تور بین‌المللی آذربایجان کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و نهمین دوره تور بین‌المللی آذربایجان از روز سه‌شنبه با حضور ورزشکاران داخلی و شرکت کننده آغاز شد. این دوره از مسابقات به مسافت 990.4 کیلومتر در سه استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل پیگیری می‌شود.

در راستای برگزاری 6 روزه این مسابقات در ایران، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از سوی فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری مامور به کنترل دوپینگ ورزشکاران شرکت کننده شده است. در همین راستا ماموران نادو روز گذشته و در پایان اولین مرحله این رقابت‌ها که با حضور 100 ورزشکار و در مسافت 144.4 کیلومتری مسیر تبریز به ارومیه برگزار شد، از سه نفر نخست نمونه‌گیری کردند.

"فابیان اشنایدت" از تیم اورال برگ اتریش، "لیلیام کلارک" از تیم دراپاک استرالیا و "کازاگوشی کو بو چی" از تیم یوکو ژاپن نفرات اول تا سوم مرحله نخست تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان بودند که از آنها تست دوپینگ گرفته شد. ماموران نادو امروز چهارشنبه و در پایان مرحله دوم نیز از چهار دوچرخه‌سوار نمونه‌گیری خواهد شد.

طبق برنامه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در طول برگزاری رقابت تور دوچرخه‌سواری آذربایجان 20 تست دوپینگ خواهد گرفت و آنها را به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال می‌کند.

بیست و نهمین دوره تور بین‌المللی آذربایجان تا اول تیرماه ادامه خواهد داشت.

 

کد N345182

وبگردی