آفتاب
حاشیه‌های اولین سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم لرستان

از شعار" یا حسین" تا "درود بر توافق هسته‌یی"

از شعار" یا حسین" تا "درود بر توافق هسته‌یی"

سخنان رییس جمهور کشورمان در جمع مردم خرم آباد در ورزشگاه تختی این شهرستان با شعار یا "حسین یاحسین" جمعیت حاضر در این ورزشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به خرم آباد، همزمان با حضور رییس جمهور در ورزشگاه تختی شهرستان خرم آباد استاندار و نماینده ولی فقیه در این استان در حضور رییس جمهور به ارائه گزارشی درمورد وضعیت مردم این استان و مشکلاتی که این استان با آن روبه‌رو است، پرداختند و به مهترین مشکل این منطقه یعنی معضل بیکاری اشاره کردند.

پیش از آغاز سخنرانی رییس جمهور مجری برنامه با اشاره به سخنان چندی پیش رییس جمهور در حمایت از عتبات عالیات در عراق گفت: از رییس جمهور با فریاد "یا حسین یا حسین" مردم دعوت می‌کنیم که به بیان سخنان خود بپردازد که در ادامه جمعیت نیز با سه مرتبه فریاد "یا حسین" به استقبال از سخنان روحانی رفتند.

برخی از افراد حاضر در ورزشگاه مقوایی‌هایی در دست داشتند، که بر روی آنها نوشته شده بود" درود بر توافق‌نامه هسته‌ای"

یکی از مطالباتی که مردم حاضر در ورزشگاه از رییس جمهور داشتند، چاره‌اندیشی در ارتباط با معضل اشتغال در این استان بود؛ چنانکه تعدادی از مردم شعار می‌دادند، "روحانی روحانی اشتغال"، که رییس جمهور نیز در بخشی از سخنان خود به بیان برخی از برنامه‌های دولت برای حل معضل اشتغال در این استان پرداخت.

پیش از حضور رییس جمهور در ورزشگاه گروه سرود دانش آموزی به زبان لری به اجرای برنامه پرداخت .

در دست مردم حاضر در ورزشگاه پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین پرچم‌های به رنگ بنفش دیده می شد، همچنین برخی از مردم نیز عکس‌های از رییس جمهور در حال مشاهده مسابقه فوتبال ایران و نیجریه در منزلش در جریان جام جهانی بزریل در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود "رییس جمهور ورزشکار دوستت داریم".

برخی از عشایر حاضر در ورزشگاه محل سخنرانی رییس جمهور نیز در حالی که لباس محلی بر تن داشتند به اجرای موسیقی محلی با نواختن ساز سورنا پرداختند.

الهام امین‌زاده،‌ شهیندوخت ملاوری، حمید چیتچیان، حسام‌الدین آشنا، حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، محمد شریعتمداری، محمد رضا صادق و حجت‌الاسلام و المسلمین یونسی از جمله مقامات دولتی بودند که در ورزشگاه تختی به سخنان رییس جمهور گوش می‌دادند.

در ورزشگاه تختی همچنین گونی‌های قرار داشت که مردم نامه‌های خود به رییس جمهور را در آن قرار می‌دادند.

در سطح شهر خرم آباد برنرهایی نصب شده بود و اعلام شده که قرار ما ساعت 8:30 صبح ورزشگاه تختی است.

سخنرانی رییس جمهور از شبکه "افلاک" شبکه محلی استان لرستان و همچنین شبکه خبر به صورت زنده پخش شد.

استان لرستان از جمله استان‌های است که مردم آن در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به حسن روحانی رای بالایی دادند.

انتهای پیام

کد N344844

وبگردی