آفتاب

استقبال جالب یک عروس و داماد از روحانی

استقبال جالب یک عروس و داماد از روحانی

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از سفر به خوزستان ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و ایلام ، استان لرستان را بعنوان پنجمین مقصد سفرهای استانی دولت تدبیر و امید انتخاب کرد.

خبرگزاری ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از سفر به خوزستان ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و ایلام ، استان لرستان را بعنوان پنجمین مقصد سفرهای استانی دولت تدبیر و امید انتخاب کرد.

* رئیس جمهوری ساعت 9 صبح امروز وارد فرودگاه خرم آباد شد و توسط هوشنگ بازوند استاندار و حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و دیگر مقامات ارشد محلی در استان مورد استقبال قرار گرفت.

* یک دختر شهید با لباس محلی لرستانی در بدو ورود رئیس جمهوری به وی خوشامدگویی گفت.

* دکتر روحانی در بدو ورود با ا ظهار خرسندی از حضورش در لرستان گفت: تصمیماتی در هیات وزیران برای این استان اتخاذ شده است که در طی سفر دو روزه به اطلاع مردم خواهد رسید.

* در مقابل درب خروجی خرم آباد یک عروس و داماد در یک سیاه چادر به استقبال رئیس جمهور آمده بودند و سرنا و ساز محلی نواخته شد.

*روحانی ورزشکار دوستت دارم

مردم خرم آباد در استقبال از رییس جمهوری تصاویری در دست گرفته اند که در آن عکس رییس جمهور هنگام مشاهده بازی فوتبال ایران- نیجرجه در بازی های جام جهانی دیده می شود.مردم در کنار این تصویر نوشته اند، «روحانی ورزشکار دوستت دارم.»

* حدود 20 اسب سوار با لباس محلی در مقابل فرودگاه به استقبال رئیس جمهوری آمدند.

* در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی خرم آباد که قرار است رئیس جمهوری تا ساعتی دیگر با مردم دیدار عمومی داشته باشد ، در کل مسیر مردم با در دست داشتن پرچم های بنفش و پرچم های جمهوری اسلامی منتظر حضور رئیس جمهوری هستند.

* پلاکاردهایی با تصویر رئیس جمهوری در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی نصب شده که در آنها به رئیس جمهوری خیرمقدم گفته شده است.

* باتوجه به این که مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی مسیری طولانی است ، مردم در تمام پیاده روهای خیابان ها منتظر حضور رییس جمهوری هستند و گروه های مردمی در مسیر ایستگاه های صلواتی توزیع شربت مستقر کرده اند.

* پیش از ورود رییس جمهور به ورزشگاه تختی خرم آباد یک گروه سرود دانش آموزی که با رنگ کلاه های سبز، سفید و قرمز پرچم جمهوری اسلامی را در ورزشگاه شکل داده بودند سرودی به گویش لری خواندند.

* پلاکاردهای در دست استقبال کنندگان از رییس جمهوری قرار دارد که در بخشی از آنها «صلی علی محمد دولت راستگو آمد»، «مشتاقان دولت تدبیر و امید» نوشته شده است و در برخی پلاکاردها نیز به گویش لری نوشته شده است «رییس جمهور خوش امای»

* با اینکه هنوز رییس جمهوری در ورزشگاه تختی حضور پیدا نکرده است اما صدها نامه مردمی در کیسه های بزرگ جمع آوری شده است.
کد N344413

وبگردی