آفتاب

رییس جمهور/3/:گروهک‌های تروریست‌ در مقایل اراده مردم عراق چیزی نیستند

رییس جمهور/3/:گروهک‌های تروریست‌ در مقایل اراده مردم عراق چیزی نیستند

به گزارش خبرنگار خبرزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس جمهور در ادامه افزود: مردم تومارهای فراوان نوشته‌اند وآماده کردند تا این که بروند و از حرم ائمه اطهار دفاع کنند و تروریست‌ها را سر جای خود بنشانند.

وی گفت: من به مردم عزیز ایران می‌گویم که ایثارگران وفداکاران از شیعه و سنی و کرد در سراسر عراق فراوان و آماده ایثار و فداکاری هستند و این گروهک‌های تروریست و پشتیبانان آنها در برابر اراده ملت بزرگ عراق و مسلمان این سرزمین چیزی نیستند.

رئیس جمهور در ادامه به اقداماتی که دولت برای استان لرستان مد نظر قرار داده اشاره و اظهار کرد: اولین قدم این تصمیمات واقدامات توسعه استان و در کنار آن اشتغال برای جوانان عزیز ما خواهد بود.

روحانی اظهار کرد: در بحث تکمیل سدها باید گفت که ان شاءالله این سدها در سال 93 و اوایل 94 به بهره‌برداری خواهد رسید . ضمن این که سد کمندان نیز اوایل سال 94 به بهره برداری می‌رسد.

روحانی افزود: نیروگاه برق آبی رودبار لرستان در سال 94 به بهره برداری خواهد رسید. و در کنار این‌ها نیز سدهایی هستند که طبق برنامه ادامه خواهند داشت و با توجه به این که بحث باغبانی وکشاورزی دراین استان مطرح است ونیاز به پمپاژ آب دارند، در این باره اعتبارات لازم در نظر گرفته خواهد شد. مساله ی آبرسانی استان باید اصلاح شود تا ما بتوانیم از هدر رفت آب جلوگیری کنیم و در این باره طرح و برنامه‌های آن آماده شده است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: چندین جاده مهم در دست برنامه ریزی‌ست که با توجه به بحث رفت و آمد و جذب گردشگری مورد توجه قرار خواهند گرفت.

ادامه دارد...

کد N344404

وبگردی