آفتاب

رییس جمهور /1/:دولت اولین قدم‌ها در زمینه تولید را برداشته است

رییس جمهور /1/:دولت اولین قدم‌ها در زمینه تولید را برداشته است

رییس جمهور گفت: دولت اولین قدم‌ها در زمینه تولید را برداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع مردم لرستان گفت: دولت در شرایط فعلی مصمم است در زمینه کنترل و مهار تورم راه خود را ادامه دهد.

رییس جمهور افزود: دولت مطابق وعده‌ای که از روز اول به مردم داده است، در زمینه مهار تورم قدم به قدم در مسیری حرکت خواهد کرد که شرایط را برای زندگی مردم بهبود بخشد.

وی افزود: تورم در آغاز این دولت 43 درصد بود و امروز تورم نقطه به نقطه به 16 درصد رسیده است، البته برای رسیدن به نقطه مطلوب هنوز راه فراوانی را در پیش داریم که ان شالله دولت در کنار مجلس شورای اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری این راه را ادامه خواهد داد.

روحانی همچنین درباره موضع سلامت گفت: دولت در این راه قدم برداشته است و قدم بر خواهد داشت و شما در ظرف امسال روز به روز در مراجعه به

بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها این موضوع را خواهید دید که شرایط برای مردم سهل‌تر خواهد شد. و همه را تحت پوشش بیمه قرار داده و ارزش آن را بالا خواهیم برد و این راه در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

رییس جمهور در ابتدای اظهارات خود درباره مردم لرستان گفت: مردان و زنان لرستان کسانی هستند که در مسیر ایستادگی و دفاع از کشور و آبادانی این سرزمین و حمایت از فرهنگ دینی اسلام عزیز و اهل بیت(ع) هر آنچه داشتند در کف اخلاص گذاشتند.لرستان سرزمین علما، دانشمندان، مراجع و صاحب نظرانی بزرگی چون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله سلطانی، کمالوند و صدها استاد دیگر است.

ادامه دارد...

کد N344362

وبگردی