آفتاب

روحانی /2/: ایران در حراست از عتبات عالیات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

روحانی /2/: ایران در حراست از عتبات عالیات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس‌جمهور در ادامه سخنانش با اشاره به این‌که جنگل های بلوط ارتفاعات زاگرس دچار مشکلاتی است که دولت در حال برنامه‌ریزی برای حل مشکلات این جنگل‌ها و سایر مشکلات زیست محیطی است، اظهار کرد: باید ما در داخل کشور برای حل این مشکلات برنامه‌ریزی کرده و برخی برنامه‌ها را نیز با همکاری کشورهای همسایه انجام گیرد.

روحانی ادامه سخنانش را به بحث سیاست خارجی اختصاص داد و افزود: این دولت در مسیر تعامل صحیح و درست و سازنده با دیگر کشورها به ویژه همسایگان در چارچوب منافع ملی و حقوق ملت قدم بر می دارد. من به ملت قول می‌دهم همان‌طور که تا امروز برای رفع تحریم‌ها و احقاق حقوق هسته‌ای قدم‌های اولیه را برداشته‌ایم، در ادامه قدم‌های بعدی را نیز برمی‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز سربازان دیپلماسی شما در خط مقدم مذاکرات وین مشغول تلاش هستند و اگر دنیا قدر ملت ایران و بزرگواری و عظمت و حقوق این ملت را بداند ما به راحتی می‌توانیم در زمینه حقوق هسته‌ای ملت ایران و رفع تحریم‌ها قدم‌های اصلی را برداریم.

روحانی در واکنش به تحولات اخیر عراق نیز اظهار کرد: به همه ابرقدرت‌ها و مزدوران آدم‌کشان و تروریست‌ها اعلام می‌کنیم ملت بزرگ ایران برای حراست از عظمت عتبات مقدسه کربلا، نجف، کاظمین و سامرا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ادامه دارد ...

کد N344361

وبگردی