آفتاب

سخنرانی رییس جمهوری در جمع مردم لرستان آغاز شد

سخنرانی رییس جمهوری در جمع مردم لرستان آغاز شد

خرم آباد- ایرنا- سخنرانی رییس جمهوری در جریان پنجمین سفر داخلی کاروان تدبیر و امید، دقایقی پیش در جمع مردم دلاور و خونگرم استان لرستان در ورزشگاه تختی شهرستان خرم آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد گفت که تصمیماتی در دولت برای توسعه استان لرستان اتخاذ شده است که به اطلاع مردم می رسد.

حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، روحانی را در این سفر همراهی می کنند.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری نیز از روز گذشته در خرم آباد حضور دارد.

رییس جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان لرستان که در حال انجام است، قرار است با اقشار مختلف از جمله ایثارگران، نخبگان، برگزیدگان، عشایر و روستائیان استان دیدار کند.

نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان لرستان از دیگر برنامه های رییس جمهوری است که به منظور بررسی مشکلات استان به ریاست دکتر روحانی تشکیل خواهد شد.

بازدید از دو بخش پتروشیمی خرم آباد و کارخانه شیرپگاه از جمله برنامه های دکتر روحانی در این سفر است.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، زاهدان و ایلام سفر کرده است.

سیام(2)9189**9012 ** 1418
کد N344250

وبگردی