آفتاب

تشریح برنامه‌های دولت در استان لرستان از سوی رییس جمهور

تشریح برنامه‌های دولت در استان لرستان از سوی رییس جمهور

رییس جمهور صبح امروز هنگام ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفر دو روزه خود به استان لرستان پرداخت و اظهار کرد: در تهران و در جمع وزیران در مجموع تصمیماتی در مورد استان لرستان اتخاد شده که به اطلاع مردم رسانده خواهد شد و اگر نکاتی نیز در اینجا مد نظر باشد مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به لرستان، رییس جمهور در ابتدای سخنان خود با ابراز خرسندی از انجام این سفر و حضور در جمع مردم لرستان تصریح کرد: استان لرستان با مشکلاتی مواجه است از جمله مسئله بیکاری،‌مهار آبهای روان و سایر مسائلی که این استان با آن مواجه است.در این سفر نسبت به این موارد ان‌شالله تصمیماتی که اتخاد شده است، ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به حضورش در جمع عشایر،‌ علما، نخبگان و ایثارگران این استان گفت: در مجموع تصمیماتی در تهران در ارتباط با استان لرستان در جمع وزیران اتخاذ شده که این تصمیمات به اطلاع مردم رسانده می‌شود و اگر نکاتی نیز در اینجا مد نظر باشد مورد بررسی وتصویب قرار می‌گیرد. که ان‌شالله لرستان بتواند در آینده شاهد بهبود زندگی مردم در حوزه های مختلف از جمله اشتغال باشد.

رییس جمهور در پایان بار دیگر از ایثارگری، مجاهدت و فداکاری مردم لرستان در دفاع از انقلاب به ویژه عرصه دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام روحانی را در جریان سفر به استان لرستان برخی از اعضای هیات دولت از جمله حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و المسلمین یونسی دستیار رییس جمهور در امور اقلیت‌ها و اقوام، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، چیتچیان وزیر نیرو، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور، شهیندوخت ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان، محمدرضا صادق مشاور رییس جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور رییس جمهور در امور فرهنگی و ... همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

کد N344022

وبگردی