آفتاب
نماینده بروجرد:

سرمایه‌گذاری در تولید و صنعت لرستان، مهمترین مطالبه مردم این حوزه است

سرمایه‌گذاری در تولید و صنعت لرستان، مهمترین مطالبه مردم این حوزه است

نماینده مردم بروجرد در مجلس، سرمایه‎گذاری در بخش تولید و صنعت را مهمترین خواسته مردم این حوزه از هیات دولت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بهرام بیرانوند با بیان اینکه مسئولان با سفر به لرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا می‎شوند و مسئولین شهرستانی نیز مشکلات و طرح‎ها را برای مسئولین کشوری بازگو خواهند کرد، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان آثار و برکات خوبی برای مردم به همراه خواهد داشت.

این نماینده تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران خدمات ارائه شده در این کشور قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب نیست.

وی اضافه کرد: با این وجود بازهم مشکلاتی در کشور وجود دارد که با تلاش و همکاری می‎توان آنها را رفع کرد.

بیرانوند اضافه کرد: لرستان جمعیت جوانی دارد که بخش عظیمی از آنها تحصیل کرده هستند و باید زمینه اشتغال برای آنها فراهم شود تا از مهاجرت به شهرهای دیگر جلوگیری کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه بیان کرد: در بروجرد مشکلات کم آبی در برخی از روستاها وجود دارد به طوری که برخی از آنها با تانکر در روز آبرسانی می‎شوند که باید مشکل آب این روستاها مطرح و مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاها باید بیشتر مورد توجه و تاکید قرار بگیرد زیرا میانگین روستاهای گازکشی شده شهرستان نسبت به کشور کمتر است.

بیرانوند افزود: سد آبسرده که در این شهرستان در حال ساخت است می‎تواند بخشی از آب شرب شهرستان را تامین کند، در بحث راه و شهرسازی آزادراه شهید بروجردی است که باید در سفر هیات دولت مطرح شود.

وی با بیان اینکه در سال 89 یک مجوز قانونی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد گرفته شد که این منطقه در زمینی به مساحت بیش از 410 هکتار و در روستای دهکرد قرار دارد، گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بروجرد، اشتغال‎زایی جوانان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N343997

وبگردی