آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

شرایط پرسپولیس بسیار خوب است/ عملکرد پولادی برابر نیجریه ستودنی بود

شرایط پرسپولیس بسیار خوب است/ عملکرد پولادی برابر نیجریه ستودنی بود

مدافع تیم پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در اردوی آماده‌سازی اردبیل شرایط خوبی دارد، گفت: تمریناتی که در این اردو انجام می‌دهیم به ما کمک می‌کند از نظر بدنی تا پایان فصل شرایط مطلوبی داشته باشیم.

میثم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر چند روزی است در اردوی آماده‌سازی اردبیل به سر می‌بریم و خدارا شکر تیم شرایط بسیار خوبی دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کادر فنی سه بازی را در دستور کار قرار داده با بتوانیم با آمادگی هر چه بیشتر به تهران بازگشته و تمرینات‌مان را با نفرات بیشتر در تهران ادامه دهیم. در تهران چند بازیکن هم به جمع ما اضافه خواهد شد که یکی از آنها رضا نوروزی است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مجموع شرایط اردو را بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود: با توجه به خوب بودن آب و هوای سرعین، تمرینات بدنسازی بسیار خوبی را انجام دادیم و این بدنسازی خوب می‌تواند تا پایان فصل برای ما مفید باشد.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه تیم ایران برابر نیجریه بازی دفاعی خوبی را ارئه کرد، یادآور شد: معتقدم کارلوس کی‌روش با استفاده از ترکیب دفاعی در این مسابقه، بیشتر به دنبال کسب تساوی بود. بازیکنان در خط دفاع و هافبک عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند روزنه‌های نفوذ بازیکنان نیجریه را بسته و اجازه خودنمایی به آنها ندهند.

وی با بیان اینکه شاید اگر تیم ملی ایران در خط حمله قدرت بیشتری داشت، می‌توانست نتیجه‌ بهتری غیر از تساوی را رقم بزند، اضافه کرد: نیجریه هم تیمی بسیار قدرتمندی بود. البته به اعتقاد من پولادی برابر این تیم مطرح، بازی بسیار خوبی را از خود ارائه کرد و عملکردی ستودنی داشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس دیدار مقابل آرژانتین بسیار سخت و حساس خواند و گفت: آرژانتین برای صعود به دور بعد مطمئنا با تمام قدرت در مقابل ما ظاهر می‌شود، پس خط دفاعی‌مان باید بسیار هوشیار باشد تا اجازه خودنمایی به مهاجمان آرژانتین داده نشود. من هم مانند تمام ایرانیان دعا می‌کنم تیم ملی مقابل آرژانتین بازی بسیار خوب و قابل قبول آنهم فارغ از هر نتیجه‌ای را ارائه دهد.

کد N343993

وبگردی