آفتاب
رییس جمهوری در بدو ورود به خرم آباد؛

دولت برای توسعه استان لرستان تصمیماتی اتخاذ کرده است

دولت برای توسعه استان لرستان تصمیماتی اتخاذ کرده است

رییس جمهوری گفت: تصمیماتی در دولت برای توسعه استان لرستان اتخاذ شده است که به اطلاع مردم می رسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» صبح چهارشنبه در آغاز پنجمین سفر داخلی کاروان تدبیر و امید در فرودگاه خرم آباد و در جمع خبرنگاران افزود: در این سفر برای بهبود زندگی مردم به ویژه در زمینه اشتغال مواردی به تصویب می رسد.
وی اظهار داشت: استان لرستان با مشکلاتی از جمله بیکاری، مهار روان آب ها و مسایلی دیگر مواجه است که انشا الله در این سفر نسبت به این موارد تصمیماتی اتخاذ می شود و به اطلاع مردم خواهد رسید.
رییس دولت تدبیر و امید ادامه داد: بسیار خوشحالم که خدای متعال به من و هیات همراه توفیق داد تا در این سفر دو روزه در محضر مردم دلاور، خون گرم، ایثارگر و فداکار استان عزیز لرستان باشم.
روحانی به همه شهیدان، ایثارگران، جانبازان و مردم فداکار این استان که در عرصه های مختلف انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع کردند، درود فرستاد.
رییس جمهوری پس از گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران برای دیدار عمومی و سخنرانی در جمع مردم استان لرستان عازم ورزشگاه تختی خرم آباد شد.
حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، روحانی را در این سفر همراهی می کنند.
الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری، محمدرضا صادق مشاور رییس جمهوری و حسین شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری نیز در این سفر حضور دارند.
کد N343968

وبگردی