آفتاب
جهت بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان؛

اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی به شیراز سفر می‎کنند

اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی به شیراز سفر می‎کنند

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاستهای اصل 44 قانون اساسی گفت: 15 عضو این کمیسیون فردا (پنجشنبه) سفر دو روزه‌ای به استان فارس خواهند داشت تا از صنایع و شرکت های دانش بنیان شیراز بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، جعفر قادری شامگاه سه شنبه 27 خرداد در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: در این سفر اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در قالب دو گروه به دو بخش شرقی و غربی شیراز عزیمت کرده و ضمن بازدید از پردیس شرکت های دانش بنیان، از وضعیت این شرکت ها مطلع خواهد شد.

قادری با بیان اینکه اعضای این کمیسیون از واحدهای مختلف خصوصا واحدهای دچار مشکل نیز بازدیدهایی خواهند داشت، گفت: برنامه روز دوم سفر اعضای این کمیسیون، شرکت در جلسات سه کارگروه با حضور فعالان اقتصادی و مدیران استان است که طی آن مسائل اقتصادی و صنعتی فارس مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه در سفر اعضای این کمسیون نمایندگانی از وزارتخانه های مختلف و مرتبط حضور خواهند داشت، گفت: هدف از این حضور هم بیان توانمندیها و هم برجسته کردن مشکلات برای کمک گرفتن از مجلس و دولت برای حل مشکلات است.

قادری ابراز امیدواری کرد که حضور اعضای کمیسیون تولید ملی و نظارت بر سیاست های اصل 44 قانون اساسی، زمینه حل بخشی از مشکلات صنایع و فعالان این بخش را فراهم کند.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی یادآور شد: علاوه بر این در این سفر، رییس و سخنگوی کمیسیون انرژی نیز حضور دارند و با انتخابات جدید در کمیسیون برنامه و بودجه رییس و نواب رییس این کمیسیون که عضو کمیسیون تولید ملی نیز هستند، حضور دارند.

هشت عضو این کمیسیون اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، 3 نفر عضو کمیسیون صنایع، 2 نفر عضو کمیسیون انرژی، یک نفر عضو کمیسیون کشاورزی و یک نفر عضو کمیسیون اقتصاد، ترکیب 15 نفره اعضای کمیسیون تولید ملی را تشکیل می دهند.

این کمیسیون به شکل تخصصی مباحث تولید ملی و فرآیند واگذاری فعالیت ها به بخش های غیردولتی را دنبال می کند.

انتهای پیام

کد N343918

وبگردی