آفتاب
حمایت رسانه ای قطر از تروریستهای تکفیری/

درگیری فیزیکی دو عراقی مخالف و موافق داعش در الجزیره

درگیری فیزیکی دو عراقی مخالف و موافق داعش در الجزیره

در جریان پخش زنده گفتگوی تلویزیونی برنامه الاتجاه المعاکس شبکه الجزیره، دو نفر از شرکت کنندگان عراقی در برابر دوربین تلویزیونی این شبکه به درگیری فیزیکی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ماهواره ای الجزیره عربی، شب گذشته برنامه زنده سیاسی موسوم به الاتجاه المعاکس(جریان معکوس) را به  عراق و تحولات این کشور اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، دو نفر از مخالفان و طرفداران گروه تروریستی داعش به نامهای ابوفراس الهمدانی مخالف داعش و ناجح المیزان موافق داعش پس از حدود 40 دقیقه بحث و مناقشه تند و جنجالی، به زد و خورد فیزیکی پرداختند که منجر به زخمی شدن ابوفراس الهمدانی مخالف گروه تروریستی داعش منجر شد که به بیمارستان انتقال یافت.

بنا بر این گزارش، در جریان این برنامه زنده، فیصل القاسم مجری معروف و سوری الاصل برنامه الاتجاه المعاکس شبکه الجزیره به طور آشکار از گروهک تروریستی داعش حمایت می کرد و فرصت بیشتری به ناجح المیزان طرفدار داعش می داد تا از این گروهک دفاع کند.

 


پس از گذشت حدود 40 دقیقه از این مناظره، ناجح المیزان به سمت ابوفراس الهمدانی حمله کرد و با ضربات پی در پی مشت، وی را به شدت مصدوم کرد، در جریان پخش زنده مناظره و هنگام درگیری فیزیکی، عوامل استودیوی الجزیره از پشت دوربین، خارج شدند و دستان ابوفراس الهمدانی را گرفته و فرصت را برای ضربه زدن به وی به رقیبش دادند.

پس از انتقال ابوفراس الهمدانی به بیمارستان، برنامه سپس به مدت 15 دقیقه تنها با حضور مجری و ناجح المیزان ادامه یافت.

کد N343672

وبگردی