آفتاب

کارگروه پژوهشی – کاربردی شبیه سازی شورای امنیت سازمان ملل متحد

کارگروه پژوهشی – کاربردی شبیه سازی شورای امنیت سازمان ملل متحد

فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC) سومین برنامه شبیه سازی شورای امنیت را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شناخت شورای امنیت، فراگیری روش های نوین آموزش و پژوهش با تاکید بر مدل های شبیه سازی، اجرای نقش شورای امنیت و گزارشگر ویژه سازمان ملل و تمرین مدل شورای امنیت در این برنامه مورد توجه علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این کار گروه یک برنامه تحقیقاتی_کاربردی است و به شرکت کنندگان فعال در برنامه گواهی شرکت در دوره از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد UNIC ارایه می شود. شرکت کنندگانی که مقالات با استاندارد علمی – پژوهشی در موضوع برنامه تالیف نمایند در ISJ به چاپ می رسد.

شرایط ثبت نام و پذیرش

1. معرفی نامه از دانشگاه برای استادان دانشگاه و از دستگاه اجرایی مربوطه برای مدیران  و کارشناسان ارشد دولتی و غیرحکومتی.

2.توصیه نامه از استادان عضو هیات تحریریه یا مشاوران بین المللی فصلنامه یا از استادان شناخته شده کشور.

3.نامه درخواست به همراه 1 قطعه عکس، نشانی و شماره تماس. ضمن اینکه هر فرد در یک تیم سه نفره دانشگاهی یا تحقیقاتی با دیگر تیم های تحقیقاتی به رقابت علمی و پژوهشی خواهد پرداخت.لذا توصیه می شود شرکت کنندگان در قالب یک تیم سه نفره ثبت نام کنند. در غیر این صورت دبیرخانه کارگروه با توجه به رزومه و تسلط علمی – پژوهشی داوطلبان آنها را در تیم های سه نفره پژوهشی – کاربردی قرار خواهد داد. در پایان دوره سه تیم ممتاز این برنامه معرفی خواهند شد.

4. واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی ... و شرکت در کارگروه به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال به حساب سیبا 0105434324008 بانک ملی یا به شماره کارت 6037991199529649 به نام فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ).(دانشجویان با ارایه مدرک معتبر و با احتساب تخفیف 2.000.000 ریال)

این کار گروه پنجشنبه بیست و هفت شهریور 1393 برگزار می شود.

علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا سی خرداد به نشاني [email protected]  و یا [email protected] ارسال كنند.

کد N343415

وبگردی